مطالب مرتبط:
انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل انتقال خون و جمعیت هلال احمر اصفهان
امدادرسانی به 45 نفر در مسیر خلخال- اسالم توسط جمعیت هلال احمر اردبیل
هلال احمر یزد 65 برنامه در ایام الله دهه فجر تدارک دیده است
کمک رسانی هلال احمر به 45 نفر از گرفتاران برف و کولاک در خلخال
استخدام حسابدار در پیچ مهره آرین در محدوده گمرک-هلال احمر تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 17:002024-02-01ورزشي

8 ورزشکار مدال آور جهانی و پاراآسیایی عضو جمعیت هلال احمر شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری: 8 ورزشکاران مدال آور پاراآسیایی و جهانی، عضو سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری شدند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری: 8 ورزشکاران مدال آور پاراآسیایی و جهانی، عضو سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری شدند.

مسعود مثنوی 12 بهمن ماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 8 ورزشکار مدال آور جهانی و آسیایی با پوشیدن کاور سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، به عضویت این جمعیت درآمدند تا در انجام و ارائه خدمات داوطلبانه یاری رسان جمعیت هلال احمر باشند.

وی با بیان جمعیت هلال احمر به عنوان دستگاهی امدادرسان در حوادث و بحران ها گفت: عامه مردم جمعیت هلال احمر را به عنوان دستگاهی امدادرسان در حوادث و بحران ها می دانند در صورتی که این نهاد، مجموعه ای از خدمات مختلف را در همه زمینه ها به مردم ارائه می دهد از خدمات امداد و نجات تا داوطلبانه و بشر دوستانه، درمانی و فرهنگی و اجتماعی و سازمان داوطلبان ، حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان است.

سلیمی رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور نیز در تماس تلفنی به این ورزشکاران گفت: آرزوی قلبی ملت ایران برای شما مدال آوران ورزشی در عرصه های مختلف جهان


برچسب ها: جمعیت هلال احمر - استان چهارمحال و بختیاری - چهارمحال و بختیاری - هلال احمر - استان چهارمحال - جمعیت - سازمان داوطلبان
آخرین اخبار سرویس:

8 ورزشکار مدال آور جهانی و پاراآسیایی عضو جمعیت هلال احمر شدند

8 ورزشکار مدال آور جهانی و پاراآسیایی عضو جمعیت هلال احمر شدند