مطالب مرتبط:
هفته فرهنگی همدان در ارمنستان آغاز شد 
استاد بزرگ شطرنج آذربایجان با غلبه بر استاد بزرگ ارمنستان صدرنشین جام کاسپین باقی ماند
پرواز بمب افکن های استراتژیک روسیه در نزدیکی آمریکا/ پیروزی الهام علی اف در انتخابات ریاست جمهوری باکو/ حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی ها در شرق سوریه/ آغاز انتخابات پارلمانی پاکستان تحت تدابیر شدید امنیتی
تعهد جالب کریستیانو رونالدو به رژیم غذایی اش
اپراتورها باید تعهد پروانه ای خود را تا پایان سال 1403 محقق کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 03:252024-02-09بين الملل

ارمنستان: باکو باید تعهد صریح برای معاهده صلح داشته باشد


وزیر امور خارجه ارمنستان روز پنجشنبه در دیدار با وزیر امور خارجه هلند اظهار داشت که باکو نیز برای توافق صلح باید تعهد از خود نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان روز پنجشنبه در لاهه با هانکه بروینز اسلات وزیر امور خارجه هلند دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نیوز آرمنیا وزرای خارجه ارمنستان و هلند در مورد آخرین تحولات قفقاز جنوبی و وضعیت کلی امنیتی گفت وگو کردند.

میرزویان با اشاره به کار بر روی پیش نویس معاهده صلح با  جمهوری آذربایجان تاکید کرد که تعهد صریح نه تنها برای ارمنستان، بلکه برای باکو نیز ضروری است.

در پاییز 2020، جمهوری آذربایجان در نبردی 44 روزه چندین شهر، روستا و آبادی را از آزاد کرد و جنگ با ارمنستان با میانجیگری روسیه پایان یافت.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان اظهار داشته که باکو و ایروان خواستار تضمین های متقابل هستند و به وضوح نشان می دهند که هیچ کدام ادعای ارضی علیه همدیگر ندارند.

پاشینیان گفت: ما به دنبال تضمین های متقابل افزون تر از جمهوری آذربایجان هستیم و آنها نیز همین را از ما می خواهند تا اطمینان حاصل شود که اختلافات ارضی بین ما وجود ندارد .


برچسب ها: وزیر امور خارجه - ارمنستان - امور خارجه - وزیر امور خارجه هلند - جمهوری آذربایجان - خارجه - وزیر
آخرین اخبار سرویس:

ارمنستان: باکو باید تعهد صریح برای معاهده صلح داشته باشد

ارمنستان: باکو باید تعهد صریح برای معاهده صلح داشته باشد