مطالب مرتبط:
آِیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای» برگزار شد
کتاب درآمدی بر هویت ملی در اندیشه آیت الله خامنه ای رونمایی شد
مراسم رونمایی از کتاب درآمدی بر هویت ملی از نگاه رهبر معظم انقلاب
مراسم رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویت ملی» برگزار شد
کتاب «درآمدی بر هویت ملی از نگاه رهبر معظم انقلاب» رونمایی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 09:052024-02-19سياسي

برگزاری آیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای» در روز یکشنبه 29 بهمن ماه در مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.

- برگزاری آیین رونمایی از کتاب درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای مراسم رونمایی از کتاب درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در روز یکشنبه 29 بهمن ماه در مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از کتاب درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در روز یکشنبه 29 بهمن ماه در مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، امیر خوراکیان، رییس کتابخانه و موزه ملک ضمن خیر مقدم به حاضران، گفت: در رویکرد تازه تلاش داریم علاوه بر اینکه مؤسسه، کتابخانه و موزه ملی ملک است اما نقش بیشتری را در رویدادهای فرهنگی داشته شود تا برنامه های جدی تری را در این مجموعه شاهد باشیم.

سپس محمد اسحاقی، معاون آموزش و پژوهش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای پشت تریبون آمد و خاطرنشان کرد: رویکرد جدید انتشارات انقلاب اسلامی توجه به مفاهم بنیادین سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در اندیشه و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی


برچسب ها: رونمایی از کتاب - آیت الله العظمی خامنه ای - کتابخانه و موزه ملی ملک - برگزار - آیت الله العظمی - حضرت آیت الله خامنه ای - آیت الله
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای»

برگزاری آیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویت ملی در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای»