مطالب مرتبط:
انس با قرآن مایه تعالی است
دوره تربیت مربی نوین قرآن کریم در اراک برگزار می شود
عاقبت تورم سال 1402
فیلم سخنان بسیار ارزشمند جواد اطاعت: شورای نگهبان دادگاه بدوی نیست بلکه دادگاه ثانویه است؛ آنچه اکنون اتفاق می افتد، مردم سالاری دینی هم نیست / تفسیری که شورای نگهبان از قرآن و نهج البلاغه دارند، تنه می زند به تفاسیر افراط گرایانه
کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» در کتابخانه ملی معرفی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-28سياسي

انس با قرآن مبنای هدایت و عاقبت به خیری است


استاندار کردستان با بیان اینکه انس با قرآن و مضامین آن مبنای هدایت و عاقبت به خیری است، گفت: اعتکاف، فرصت مناسبی برای تقویت روحیه معنوی، خودسازی و حلقه اتصال به خدا و زمانی برای تفکر است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با بیان اینکه انس با قرآن و مضامین آن مبنای هدایت و عاقبت به خیری است، گفت: اعتکاف، فرصت مناسبی برای تقویت روحیه معنوی، خودسازی و حلقه اتصال به خدا و زمانی برای تفکر است.

همزمان با شروع ماه رجب و ولادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و شروع ایام البیض، مراسم معنوی اعتکاف در مساجد و دانشگاه های استان کردستان برگزار شد.

آخرین روز مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی با حضور استاندار کردستان شامگاه گذشته (هفتم بهمن) در مسجد دانشگاه کردستان برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا در آیین اعتکاف دانشجویی، به تشریح اهمیت اعتکاف و مراتب بهره مندی از مواهب و برکات این مراسم معنوی پرداخت و اظهار کرد: دوستی های معنوی در اعتکاف شکل می گیرد و جزو پایدارترین و خالصانه ترین رفاقت هاست.

وی با بیان اینکه انس با قرآن مبنای اساسی هدایت به سوی ایمان و روشنی است، گفت: کسانی که با قرآن مانوس می شوند، مورد لطف خدا و کرامت قرآن می گیرند.


برچسب ها: استاندار کردستان - کردستان - اعتکاف - انس با قرآن - استاندار - تقویت روحیه - فرصت مناسبی
آخرین اخبار سرویس:

انس با قرآن مبنای هدایت و عاقبت به خیری است

انس با قرآن مبنای هدایت و عاقبت به خیری است