مطالب مرتبط:
ادامه بارش ها در استان ها؛ مردم کدام نقاط مراقب «بهمن» باشند؟
رادان: حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت بازدارندگی کشور را افزایش می دهد
استاندار تهران: از منظر عمومی، ایام دهه فجر ایام جشن و سرور و شادی مردمی است که در راهپیمایی 22 بهمن ظهور و بروز پیدا می کند
تشییع باشکوه شهید مدافع حرم «سعید علی دادی» با حضور مردم منطقه 15
حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام را تقویت می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 10:352024-02-05سياسي

اعظمی: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت می کنند حامی نظام هستند


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه ثابت خواهند کرد که حامی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده، - یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه ثابت خواهند کرد که حامی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده، هستند و خواهند بود.

ذبیح الله اعظمی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه، بیان کرد: در اغلب کشورهای دنیا یک روز ملی وجود دارد، در جمهوری اسلامی ایران نیز روز ملی ما 22 بهمن ماه مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

علی رغم دشمنی های دشمنان و ابرقدرت ها ما در طول این چهار دهه که از عمر انقلاب می گذرد بر روی پای خود ایستاده و به موفقیت های زیادی دست یافته ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه لازم است در طول دهه فجر دستاوردهای 40 سال گذشته انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: از سوی دیگر چه بخواهیم و چه نخواهیم حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن از دیدگاه تمام رسانه های خارجی رصد می شود فلذا حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و شرایط نابسامان خاورمیانه می تواند از بعد بین المللی بسیار موثر واقع شود.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - کمیسیون کشاورزی مجلس - جمهوری اسلامی - اسلامی - راهپیمایی - نظام جمهوری اسلامی - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اعظمی: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت می کنند حامی نظام هستند

اعظمی: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت می کنند حامی نظام هستند