مطالب مرتبط:
امیرعبداللهیان: جنگ راه حل نیست
دیدار سید حسن نصرالله و امیرعبداللهیان و بررسی آخرین تحولات منطقه
شطرنج جنگ در منطقه؛ تحولات غزه به کدام سو می رود؟
هشدار نروژ نسبت به راه افتادن «حمام خون» در جنوب غزه |
امیرعبداللهیان: توجه بر چندجانبه گرایی و اصلاح ساختار شورای امنیت ضروری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 12:152024-02-10بين الملل

امیرعبداللهیان: امروز تحولات غزه در حال حرکت به سمت راه حل سیاسی است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دومین روز سفر خود به بیروت، صبح امروز شنبه با نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان دیدار و رایزنی کرد.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دومین روز سفر خود به بیروت، صبح امروز شنبه با نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان دو طرف در مورد آخرین تحولات منطقه و روابط دو جانبه رایزنی و گفت وگو کردند.

امیرعبداللهیان در این دیدار تداوم گفتگوها با لبنان و مشورت با مقامات این کشور را از اولویت های مهم ایران دانست و ضمن تاکید بر حمایت قوی ایران از ثبات و امنیت لبنان، افزود: برخی تلاش کردند که بین دولت و ملت لبنان و مقاومت اختلاف ایجاد شود، اما موفق نشدند.

وی از لبنان و نیز شخص نخست وزیر این کشور به دلیل حمایت از فلسطین و مقاومت در فلسطین تشکر کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته بر حمایت از مقاومت در فلسطین تاکید می کند، اما همزمان در 4 ماه گذشته تلاش کرد که با توقف حملات رژیم اسراییل علیه غزه، مانع گسترش دامنه جنگ در منطقه شود.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - دولت پیشبرد امور - وزیر امور خارجه - امیرعبداللهیان - جمهوری اسلامی - لبنان - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: امروز تحولات غزه در حال حرکت به سمت راه حل سیاسی است

امیرعبداللهیان: امروز تحولات غزه در حال حرکت به سمت راه حل سیاسی است