مطالب مرتبط:
بهترین خاک برای گلدان
دولت اردن: حمله به نیروهای آمریکایی در خاک اردن انجام نشد
اردن، حمله به پایگاه آمریکایی در خاک این کشور را تکذیب کرد
خاک بی مهری روی خانه ترابی ها
فوری | اردن تکذیب کرد | حمله به نظامیان آمریکایی در خاک این کشور نبوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 09:552024-01-29سياسي

پیکر 5 شهید گمنام در مسجد جمکران به خاک سپرده می شود


با هماهنگی و توافق صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران بناست پیکر مطهر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس 17 بهمن ماه در این مسجد به خاک سپرده شود.

- حجت الاسلام سیدعلی اکبر اجاق نژاد تولیت آستان مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: با هماهنگی و رایزنی های صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مسؤولان معراج شهدا، مقرر شد پیکر مطهر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران تدفین شود.

وی افزود: بناست مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهدا روز 17 بهمن ماه برگزار شود و پیکرها بر دستان منتظران ظهور امام زمان(عج) و عاشقان مهدویت تشییع و در صحن اصلی جمکران به خاک سپرده شود.

 2500 نفر در مسجد جمکران معتکف شدند اجاق نژاد با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف امسال در مسجد مقدس جمکران گفت: امسال شاهد یکی از بزرگترین مجالس اعتکاف در جمکران بودیم که بیش از 2500 نفر در این مسجد معتکف شدند که نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشت.

وی با بیان اینکه در مجموع براساس اعلام مسوولین 27 هزار نفر در سراسر قم معتکف شدند که 2500 از آن در جمکران بودند، گفت: برنامه ها و اقدامات مسجد همزمان با برگزاری اعتکاف پابرجا بود و الحمدالله توانستیم، فضای معنوی بسیار خوبی را در مسجد برای معتفکین رقم بزنیم.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - شهید گمنام دوران دفاع مقدس - جمکران - مسجد مقدس جمکران - شهید گمنام - دوران دفاع مقدس - مسجد
آخرین اخبار سرویس:

پیکر 5 شهید گمنام در مسجد جمکران به خاک سپرده می شود

پیکر 5 شهید گمنام در مسجد جمکران به خاک سپرده می شود