مطالب مرتبط:
کانکس های ویژه مدیریت بحران در استان های جنوبی مستقر شود
آغاز طرح مدیریت سرمایه های خرد و کلان اتباع خارجی استان تهران از امروز
آغاز واکسیناسیون پنوموکوک کودکان زیر یکسال از استان های جنوبی
آغاز واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یکسال در استان های جنوبی
​آغاز واکسیناسیون پنوموکوک کودکان زیر یک سال از استان های جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 11:352024-02-19سياسي

کانکس های ویژه مدیریت بحران در استان های جنوبی مستقر شود


با توجه به گرمای شدید هوا در استان های جنوبی، پیشنهاد می کنم کانکس های ویژه مدیریت بحران را برای استفاده مشترک استان های جنوبی در نظر بگیرید.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: با توجه به گرمای شدید هوا در استان های جنوبی، پیشنهاد می کنم کانکس های ویژه مدیریت بحران را برای استفاده مشترک استان های جنوبی در نظر بگیرید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، امروز (سی ام بهمن ماه) در دیدار نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه استان هرمزگان از لحاظ حوادث غیرمترقبه جزو استان های پرخطر محسوب می شود، اظهار کرد: از لحاظ آب هوایی استان هرمزگان تابستان گرم و سختی را تجربه می کند به همین جهت حوادثی که در فصل تابستان رخ می دهد، دشواری های زیادی را به مردم تحمیل می کند و وضعیت اسفناکی را ایجاد می کند.

وی، با ذکر این نکته که خدمات رسانی اولیه در مواقع بحران به خوبی با چادرهای هلال احمر انجام می شود، عنوان کرد: به واسطه گرمای شدید هوا در استان هرمزگان پیشنهاد می کنم زمینه ای فراهم شود که استان های جنوبی کشور که شرایط مشابهی دارند، کانکس هایی را به صورت مشترک برای مدیریت بحران تهیه کنند و در صورت بروز انواع بحران در هر نقطه ای از استان های جنوبی به آن نقطه منتقل شوند.


برچسب ها: استان - مدیریت بحران - نماینده ولی فقیه - هرمزگان - گرمای شدید هوا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان - استان هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

کانکس های ویژه مدیریت بحران در استان های جنوبی مستقر شود

کانکس های ویژه مدیریت بحران در استان های جنوبی مستقر شود