مطالب مرتبط:
2 پروژه آب و فاضلاب در شهر استهبان به بهره برداری رسید
بهره برداری از 183 پروژه در شهرستان چگنی
یک هزار و 557 واحد مسکن مهر خوزستان آماده بهره برداری است
بهره برداری از 4 پروژه روستایی در قرچک
768 پروژه عمرانی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 12:052024-02-04سياسي

8 پروژه فاضلاب در خوزستان به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، 8 پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان خوزستان به بهره برداری خواهند رسید.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، 8 پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان خوزستان به بهره برداری خواهند رسید.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پروژه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر، هشت پروژه در حوزه فاضلاب خوزستان شامل اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: این پروژه ها مربوط به شهرهای ماهشهر، بندرامام، آبادان، بهبهان و مسجدسلیمان است که 170 هزار نفر در این 5 شهر خوزستان از این طرح ها بهره مند می شوند.

علیدادی ادامه داد: برای اجرای این پروژه ها در مجموع یک هزار و 142 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح های ملی (تملک دارایی های سرمایه ای) شرکت آب و فاضلاب خوزستان سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان عنوان کرد: برای بهره برداری از این پروژه ها در شهرهای استان 66 کیلومتر شبکه جمع آوری اصلی و فرعی فاضلاب، 3 هزار و 865 فقره انشعاب فاضلاب، 2 باب ایستگاه پمپاژ و 2 تصفیه خانه فاضلاب


برچسب ها: خوزستان - فاضلاب - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب خوزستان - بهره برداری - پروژه - شرکت آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

8 پروژه فاضلاب در خوزستان به بهره برداری می رسد

8 پروژه فاضلاب در خوزستان به بهره برداری می رسد