مطالب مرتبط:
امام جمعه گناوه: پیشرفت های علمی کشور از برکات انقلاب است
امام جمعه یزد خواستار شد؛ ساعت کاری زنان کاهش یابد
امام جمعه شیراز: عقب افتادگی دانشگاه های ما به خاطر مبنا قرار ندادن تفکرات رهبری است
توصیه امام جمعه یزد درباره ساعت کار زنان
امام جمعه موقت تهران: ایران مستقل ترین کشور در بها دادن به مردم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 14:002024-02-09سياسي

گلایه های امام جمعه یاسوج نزد سخنگوی دولت از فرودگاه نیم بند تا رکود در سد آبریز


سد آبریز یکی از انتظارات ما از دولت است که این سد تنها سدی است که 30 هزار هکتار را آبیاری می کند و در کشاورزی تحول ایجاد می شود اما متاسفانه تاکنون به نتیجه نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن گفت: روز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن در پیش است همه ما وظیفه داریم در این راهپیمایی حضور پیدا کنیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد به برکات انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی استقلال و حریت است، در زمان حکومت طاغوت برای ایرانی ها انگلیس و آمریکا تصمیم می گرفتند و کشوری که قرآن، امام رضا و دانشمندان بزرگ داشت چنان  ذلیل شده بود که دست نیاز را به سوی بیگانگان دراز کرده بود و راه برای حضور بیگانگان و کفار در کشور فراهم شده بود.

وی بیان کرد: در زمان حکومت طاغوت فساد و ولنگاری و فحشا و شراب فروشی در کف خیابان رسمیت داشت و این شایسته ایران اسلامی نبود.

آیت الله حسینی بیان کرد: در حوزه اقتصادی، خدماتی، علم و صنعت و فناوری کاملا به بیگانگان وابسته بودیم که خطرناکترین مسئله برای یک ملت وابستگی تام به نظام و سلطه غربی است اما 45 سال است که نظام اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می دهد.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - آیت الله سید نصیر حسینی - به گزارش خبرگزاری فارس - پیروزی انقلاب اسلامی - کهگیلویه و بویراحمد - اسلامی - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های امام جمعه یاسوج نزد سخنگوی دولت از فرودگاه نیم بند تا رکود در سد آبریز

گلایه های امام جمعه یاسوج نزد سخنگوی دولت از فرودگاه نیم بند تا رکود در سد آبریز