مطالب مرتبط:
یک بام و دو هوای رافائل؛ مواضع متفاوت مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت های هسته ای ایران
استخدام رییس انبار در سفید بام کرمانیان در کرمان
خلاصه هندبال فراز بام دهدشت 29 مس کرمان 30
تجلیل از استاندار کردستان به عنوان طلایه دار اجرای سیاست مردمی سازی دولت
اصلاح لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت بحرین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 10:402024-02-15بين الملل

یک بام و دو هوای دولت های عرب در غزه


 عربستان سعودی و امارات متحده عربی با پرهیز از مداخله در درگیری های دریای سرخ و با فعال سازی کریدور زمینی جبل علی به تل آویو نشان می دهند که در تلاش اند علی رغم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه زمینه های وابستگی متقابل اقتصادی با تل آویو را رقم زنند.

-  عربستان سعودی و امارات متحده عربی با پرهیز از مداخله در درگیری های دریای سرخ و با فعال سازی کریدور زمینی جبل علی به تل آویو نشان می دهند که در تلاش اند علی رغم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه زمینه های وابستگی متقابل اقتصادی با تل آویو را رقم زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسالت نوشت: عربستان سعودی و امارات متحده عربی با پرهیز از مداخله در درگیری های دریای سرخ و با فعال سازی کریدور زمینی جبل علی به تل آویو نشان می دهند که در تلاش اند علی رغم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه زمینه های وابستگی متقابل اقتصادی با تل آویو را رقم زنند.

امارات متحده عربی و عربستان سعودی به عنوان دو کشور که حامی رژیم صهیونیستی در منطقه محسوب می شوند، راهبرد جدیدی را در پسا هفتم اکتبر برگزیده اند که می تواند در آینده نظم منطقه ای بسیار مؤثر باشد.

ریاض و ابوظبی ترجیح می دهند از درگیری های اخیر در منطقه برای افزایش قدرت اقتصادی و وابستگی هرچه بیشتر خود با رژیم صهیونیستی و به صورت هم زمان عدم افزایش تنش منطقه ای علیه منا


برچسب ها: امارات متحده عربی - جنایات رژیم صهیونیستی - امارات متحده - رژیم صهیونیستی - وابستگی متقابل - تل آویو - عربستان سعودی
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای دولت های عرب در غزه

یک بام و دو هوای دولت های عرب در غزه