مطالب مرتبط:
رژیم صهیونیستی حکم دادگاه لاهه را اجرا نمی کند
رییس پارلمان رژیم صهیونیستی دیدار با گوترش را لغو کرد
حمله ناموفق پهپادی رژیم صهیونیستی به دمشق
بارسلونا به حکم دادگاه اعتراض کرد
آماده باش ارتش مصر همزمان با احتمال یورش رژیم صهیونیستی به رفح
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 14:502024-02-10بين الملل

رژیم صهیونیستی حکم دادگاه لاهه را اجرا نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، ناظر حقوق بشر اروپا مدیترانه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که با وجود گذشت 15 روز از صدور حکم دادگاه بین المللی لاهه که رژیم صهیونیستی را ملزم به اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از کشتار .

- ناظر حقوق بشر اروپا مدیترانه گزارش داد که رژیم صهیونیستی بدون توجه به حکم دادگاه لاهه به نسل کشی و کشتار فلسطینیان در غزه ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، ناظر حقوق بشر اروپا مدیترانه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که با وجود گذشت 15 روز از صدور حکم دادگاه بین المللی لاهه که رژیم صهیونیستی را ملزم به اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از کشتار جمعی فلسطینیان در نوار غزه می کند، این سازمان استمرار اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در این جنایت ها را در همان سطح قبلی مستند کرده و اثبات می کند که کشتار غیرنظامیان به صورت گسترده ادامه دارد و مردم غزه از کوچک ترین حقوق انسانی خود محروم هستند و محاصره و گرسنه نگه داشتن آن ها و جلوگیری از دسترسی آن ها به غذا و آب و دارو همچنان از سوی رژیم صهیونیستی دنبال می شود.

این بیانیه تاکید می کند که ارتش اسراییل به اجرای سیاست تخریب روشمند و گسترده مناطق و منازل مسکونی و زیرساخت های غیرنظامی و تاس


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - حکم دادگاه - بین الملل - خبرگزاری - فلسطینی - دادگاه
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی حکم دادگاه لاهه را اجرا نمی کند

رژیم صهیونیستی حکم دادگاه لاهه را اجرا نمی کند