مطالب مرتبط:
دعوت ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
پیشرفت انقلاب اسلامی به دلیل حضور عالمانه مردم است/ مردم دار باشیم
وزیر نفت: حضور پرشور مردم در جشن انقلاب نشان اقتدار نظام است
معاون اول رییس جمهور: ین انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود | رای مردم در پیشبرد امور موثر است
معاون اول رییس جمهور: این انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود | رای مردم در پیشبرد امور موثر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 12:052024-02-11سياسي

فتاح: ما مسئولان باید مردمی باشیم/ حضور مردم انقلاب و نظام را بیمه می کند


رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه مردم با همه سختی ها و مشکلات همیشه در صحنه حضور دارند، گفت: ما مسئولان باید مردمی باشیم و خود را به مردم نزدیک کنیم.

- رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه مردم با همه سختی ها و مشکلات همیشه در صحنه حضور دارند، گفت: ما مسئولان باید مردمی باشیم و خود را به مردم نزدیک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز فتاح در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران با اشاره به جشن چهل و پنج سالگی انقلاب گفت: مانند همیشه مردم ما از سال57 تاکنون حقیقتا پای نظام و انقلاب بوده و هستند.

مردم وظیفه خود را می دانند و ما مسئولان هستیم که باید به مردم توجه کنیم و مردم با همه سختی ها و مشکلات و اتفاقات در صحنه حضور دارند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: مردم در مکتب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند و ما مسئولان باید مردمی باشیم و خود را به مردم نزدیک کنیم و از آنها دور نشویم.

فتاح با اشاره به شرایط و مشکلات اقتصادی موجود تاکید کرد: ان شا الله شرایط هم بهتر شود که این انتظار قابل دسترس است و بالا نیست زیرا بهبود شرایط حق مردم است.

حضور مردم در صحنه های مختلف، انقلاب و نظام را بیمه می کند و ما و سایر مسئولان قطعا شرمنده حضور مردم هستیم که وقتی می بینیم مردم با حضور مشکلات می آیند وظایف مسئولان س


برچسب ها: مردم - ستاد اجرایی فرمان - ستاد اجرایی - مسئولان - مشکلات - انقلاب - حضور
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: ما مسئولان باید مردمی باشیم/ حضور مردم انقلاب و نظام را بیمه می کند

فتاح: ما مسئولان باید مردمی باشیم/ حضور مردم انقلاب و نظام را بیمه می کند