مطالب مرتبط:
تصادف خونین یک سرویس مدرسه در امیدیه/ 13 معلم و دانش آموزان راهی بیمارستان شدند
14 درصد دانش آموزان کشور درمدارس غیردولتی تحصیل می کنند
1400 جفت کفش بین دانش آموزان روستاهای هم جوار معدن مس چهل کوره زاهدان توزیع شد
سونامی چاقی در کمین دانش آموزان ایرانی
کنشگری و اثرگذاری دانش آموزان با رویداد «هفته ماها»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 09:052024-01-30سياسي

دانش آموزان، سفیران مدیریت مصرف آب در خانه باشند


قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: آب، حیاتی ترین عنصر زندگی بشر است و اگر نسبت به این امانت الهی کم توجه باشیم زندگی ما و نسل های بعدی با خطر روبرو می شود.

- ایسنا/اصفهان قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: آب، حیاتی ترین عنصر زندگی بشر است و اگر نسبت به این امانت الهی کم توجه باشیم زندگی ما و نسل های بعدی با خطر روبرو می شود.

سید محمد مسافری، شامگاه(دوشنبه، 9 بهمن)در جشنواره نخستین واژه آب، در تالار شهید راحمی نوش آباد، اظهار کرد: مدرسه، مکان مقدسی است و ارتباط عاطفی معلم با کودک بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف آب است.

وی افزود: آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مصرف درست آب، باعث انتقال این آموزش به خانواده ها می شود و ترویج مدیریت مصرف آب، نیازمند مشارکت همه دستگاه های مربوط است تا این آموزش ها به طور مداوم انجام شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان، تصریح کرد: کلمه آب، نخستین واژه ای است که دانش آموزان کلاس اول، خواندن و نوشتن آن را فرا می گیرند بر همین اساس، اجرای این جشنواره می تواند، در ذهن دانش آموزان به یادگار مانده و این دانش آموزان به عنوان سفیران شایسته مدیریت مصرف آب در خانه و جامعه نقش مؤثری ایفا کنند.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - مدیریت مصرف آب - قائم مقام - مدیرعامل - مدیریت مصرف - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان، سفیران مدیریت مصرف آب در خانه باشند

دانش آموزان، سفیران مدیریت مصرف آب در خانه باشند