مطالب مرتبط:
مصوبات سفرهای رییس جمهور در حوزه وزارت فرهنگ با سرعت در حال اجراشدن است
لزوم تکمیل محور ساری به تاکام و قول مساعد معاون رییس جمهور
دیدار رییس جمهور با اعضای ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
شخص رییس جمهور به تأخیر 4 ماهه حقوق معلمان خرید خدمات ورود کند
دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر با رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 08:502024-01-21اقتصادي

تخصیص 70 درصدی مصوبات سفرهای رییس جمهور به یزد


سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور از ابتدای سال جاری تاکنون 1193 میلیارد تومان اعتبار به مصوبات سفر رییس جمهور به استان یزد تخصیص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، شکوفه شرقی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران استان حاضر شد و با اشاره به این که بیش از 70 درصد از تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور در سفرهای رییس جمهور به استان یزد تخصیص یافته است، اظهار کرد: در 10 ماهه سال جاری یک هزار و 193 میلیارد تومان از این محل به صورت نقد و اسناد خزانه به استان پرداخت شده است.

وی با توجه به این که مجموع این اعتبارات طی سه مرحله به استان تخصیص و ابلاغ شده است، افزود: در دی ماه سال جاری مبلغ 309 میلیارد تومان به صورت نقد به استان تخصیص داده شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با بیان این که 495 میلیارد تومان از سرجمع این اعتبارات تخصیصی نیز در ابتدای سال به استان ابلاغ شده است، گفت:  389 میلیارد تومان دیگر آن نیز به صورت اسناد خزانه در آبان ماه به استان یزد ابلاغ شده است.

شرقی با بیان این که بیشترین اعتبار پرداختی مصوبات سفر از محل سازمان به پروژه های وزارت راه و شهرسازی در استان تخصیص داده شده است، تصریح کرد: در این مرحله نیز 145


برچسب ها: برنامه و بودجه - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - سازمان برنامه و بودجه کشور - استان - سازمان برنامه و بودجه - میلیارد تومان - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 70 درصدی مصوبات سفرهای رییس جمهور به یزد

تخصیص 70 درصدی مصوبات سفرهای رییس جمهور به یزد