مطالب مرتبط:
وزارت صمت و وزارت نیرو زیرساخت های برقی سازی خودروها را فراهم کنند
معاون بهداشت وزارت بهداشت: برای تأمین سرم و آنتی بیوتیک ها در بیمارستان ها مشکلی نداریم
جزییات نشست خبری سخنگوی دولت/ کسری بودجه وحشتناک از زبان سخنگوی دولت/ راه کنترل قیمت ها تشکیل وزارت بازرگانی است/ راه اندازی سامانه وزارت کار برای استخدام در بخش خصوصی/ نرخ بیکاری در پایین ترین سطح در 18 سال گذشته است
50 نفر از نخبگان در مجموعه وزارت نیرو استخدام می شوند
ترک فعل وزارت نیرو در حذف یارانه پرمصرف ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 11:402024-02-06سياسي

تأمین آب پایدار در بیرم نیازمند پیگیری در سطح وزارت نیرو است


تأمین آب پایدار برای بخش بیرم، از دست شهرستان و استان خارج است و باید در سطح وزارت نیرو و در تهران برای پیگیری این امر مهم اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در چهارمین روز از دهه فجر، داریوش دهقان فرماندار لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان، وارد بخش بیرم شدند و با امام جمعه بیرم، دیدار و گفتگو نمودند.

امام جمعه بیرم در ابتدا از تلاش و همت فرماندار و مسئولین شهرستان و بخش تشکر کرد و بار دیگر خواستار تامین آب پایدار برای بخش بیرم شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده گفت: مسوولین باید دستاوردهای نظام و انقلاب را به مردم بگویند، تا مردم به این نظام و انقلاب امیدوارتر شوند.

فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار کرد: ما باید شاکر و قدردان نعمت جمهوری اسلامی به منزله مهم ترین نعمت الهی باشیم.

داریوش دهقان افزود: برای آب بخش بیرم بصورت مستمر پیگیری های لازم و شبانه روزی را از شروع فعالیتم در فرمانداری ویژه لارستان انجام داده ام و پیگیری هایم همچنان ادامه دارد.

دهقان تصریح کرد: تأمین آب پایدار در بخش بیرم، از دست شهرستان و استان خارج است و باید در سطح وزارت نیرو و در تهران این مهم اقدام تس


برچسب ها: فرماندار - آب پایدار - بیرم - لارستان - شهرستان - به گزارش خبرگزاری فارس - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب پایدار در بیرم نیازمند پیگیری در سطح وزارت نیرو است

تأمین آب پایدار در بیرم نیازمند پیگیری در سطح وزارت نیرو است