مطالب مرتبط:
سخنران جلسه فعالین انقلابی فضای مجازی: با افتخار ماله کش نظام هستیم!
ویدئو| لحظه تلخ خیانت مرد ایرانی به همسرش فضای مجازی را تکان داد
تصاویر/ نشست مدیر مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه با مدیر حوزه علمیه یزد
ویدئویی از اجرای عجیب «معین زد» که در فضای مجازی دست به دست می شود
اطلاعیه شهرداری شیراز در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 18:502024-02-05سياسي

تبلیغات فضای مجازی موجب تغییر واقعیات نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به وقایع به دور از هیاهو و تبلیغات فضای مجازی گفت: امروز باید مراقب باشیم که فضای مجازی ما را نترساند و فریب ندهد زیرا واقعیت هرچه هست با داد و فریاد و تبلیغات دیگران تغییر نمی کند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به وقایع به دور از هیاهو و تبلیغات فضای مجازی گفت: امروز باید مراقب باشیم که فضای مجازی ما را نترساند و فریب ندهد زیرا واقعیت هرچه هست با داد و فریاد و تبلیغات دیگران تغییر نمی کند.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 16 بهمن در جلسه شورای اداری شهرستان مهر با بیان اینکه این ایام سه مناسبت با یکدیگر تقارن دارد، مبعث پیامبر(ص) را مهم ترین دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: عید مبعث بزرگترین عید اسلامی است و ما باید به صورت ویژه به این مسئله اهمیت دهیم.

وی با تأکید بر اینکه همه امت اسلام باید نمایش اسلامیت را در عید مبعث نشان دهند، افزود: حج از مبعث شروع شده است و نباید کاری کنیم که مناسبت های دینی به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به آیه 3 سوره دخان اظهار کرد: در این آیه می خوانیم که خداوند تأکید می فرماید قرآن در شب مبارک نازل شد.


برچسب ها: فضای مجازی - نماینده ولی فقیه در استان - تبلیغات - نماینده ولی فقیه - مجازی - آیت الله لطف الله دژکام - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات فضای مجازی موجب تغییر واقعیات نمی شود

تبلیغات فضای مجازی موجب تغییر واقعیات نمی شود