مطالب مرتبط:
مدیرعامل مترو در چین چه می کند؟
انتقاد از غیبت 10 روزه مدیرعامل مترو تهران برای خرید اتوبوس و تاکسی از چین
انتقاد به غیبت طولانی مدت مدیرعامل مترو؛ آیا کمیته سفر های خارجی از سفر 10 روزه مدیرعامل مترو تهران به چین خبر دارد یا خیر؟
واگن های مترو قم از چین می رسد
مدیرعامل مترو تهران بعد از 10 روز هنوز به کشور برنگشته است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 15:152024-01-21سياسي

10 روز گذشت؛ مدیرعامل مترو از چین نیامد!


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در انتقاد به سفر طولانی مدت مدیرعامل مترو به چین گفت: مدیرعامل این شرکت ده روز است در کشور چین است و عملا نظارتی در این خصوص وجود ندارد‍.

- به گزارش  تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور دویست و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای دمشق و گرامیداشت یاد آتش نشانان حادثه پلاسکو گفت: به یاد دارم از اولین روز هایی که در شورا حضور یافتم در خصوص فرسودگی ناوگان مترو صحبت کرده و اعلام کردم این ناوگان خسته است و به تعمیرات اساسی، اورهال و به روز رسانی احتیاج دارد.

 وی ادامه داد: تلاش های بسیاری صورت گرفت و در تذکرات متعدد در خصوص بازسازی ناوگان صحبت شد، انتظار داشتیم تا اتفاقات خوبی در این خصوص رخ دهد و برهمین اساس نیز بودجه حمل و نقل برای سال 1402 آرمانی تنظیم شد.

  تشکری هاشمی درخصوص بودجه بهسازی و تجهیز واگن های مترو بیان کرد: بصورت کلی 2 هزار و 140 میلیارد تومان برای نوسازی و بهسازی واگن های مترو اختصاص یافته است که از این میزان 1550 میلیارد تومان از محل منابع، 500 میلیارد از محل اوراق مشارکت و 90 میلیارد تومان از محل درآمد های آرم ترافیک است.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - شهر تهران - مدیرعامل - شورای اسلامی - رییس کمیسیون - آتش نشانان حادثه پلاسکو
آخرین اخبار سرویس:

10 روز گذشت؛ مدیرعامل مترو از چین نیامد!

10 روز گذشت؛ مدیرعامل مترو از چین نیامد!