مطالب مرتبط:
برگزاری بیست و یکمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی؛ دولت باید با تولید کنندگان آشتی کند
برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی تولید غرور ملی؛ دولت باید با تولیدکنندگان آشتی کند
ایستگاه پایانی سومین جشنواره «زیر چتر لبخند»
دومین جشنواره جایزه ملی شهید پیشرفت با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی برگزار شد
غضنفری: اینکه می گویند صندوق توسعه ملی می خواهد جانشین شرکت ملی نفت شود دروغ است/ می توانیم یک میلیون بشکه نفت در روز به تولید کشور اضافه کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 22:102024-02-19اقتصادي

جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی به ایستگاه بیست و یکم رسید


بیست و یکمین دوره جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی با حضور مسئولان دولتی و بخش خصوصی با هدف بررسی چالش ها و ارائه راهکارهای مناسب در جهت تقویت تولید داخلی و رفع موانع تولید برگزار شد.

- بیست و یکمین دوره جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی با حضور مسئولان دولتی و بخش خصوصی با هدف بررسی چالش ها و ارائه راهکارهای مناسب در جهت تقویت تولید داخلی و رفع موانع تولید برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی هر ساله به بررسی مشکلات، چالش ها و موانع موجود در حوزه اقتصاد و تولید از منظر تشکل های بخش خصوصی می پردازد و نهادهای دولتی و تشکل های بخش خصوصی به ارائه راهکارها و راه حل های موجود به منظور برطرف کردن موانع کسب و کار و ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی، پرداخته می شود.

این جشنواره که نخستین گام آن در سال 1382 برداشته شد به عنوان نخستین جشنواره حوزه صنعت و معدن کشور شناخته می شود و مسولان دولتی و بخش خصوصی در سطوح مختلف در این جشنواره حضور داشتند.

در بخشی از این جشنواره علی آقا محمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری به برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: در آستانه آغاز برنامه هفتم توسعه قرار داریم و اگر قرار است بحث اصلی برنامه هفتم که رشد 8 درصدی است، محقق شود بی شک باید ظرفیت های توسعه خود را افزایش داده و همچنین نسل ج


برچسب ها: تولید - جشنواره - افتخار ملی - بخش خصوصی - تولید ملی - رفع موانع تولید - مسئولان دولتی
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی به ایستگاه بیست و یکم رسید

جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی به ایستگاه بیست و یکم رسید