مطالب مرتبط:
سی ان ان: دولت بایدن نگران تشدید تنش ها با ایران است
«فاجعه» راهبرد بایدن در غزه از نگاه مجله تایم
سی ان ان از نگرانی دولت بایدن درباره تشدید تنش ها با ایران خبرداد
مقام دولت بایدن: آمریکا نیروهایش را از سوریه خارج نمی کند
بایدن دل و جرت پیدا کرد؟/ آمریکا به ایران هم حمله می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 08:452024-01-31بين الملل

دست بسته بایدن


میان پرونده هسته ای ایران و جنگ در غزه شاید نتوان ارتباط مستقیمی پیدا کرد، اما در فضای خاص خاورمیانه همه چیز به هم مرتبط می شود.

جنگ اسراییل در غزه طی بیش از 3 ماه گذشته با واکنش گروه های مقاومت منطقه ای در غرب آسیا همراه شده و جنجالی ترین حمله صورت گرفته .

- میان پرونده هسته ای ایران و جنگ در غزه شاید نتوان ارتباط مستقیمی پیدا کرد، اما در فضای خاص خاورمیانه همه چیز به هم مرتبط می شود.

جنگ اسراییل در غزه طی بیش از 3 ماه گذشته با واکنش گروه های مقاومت منطقه ای در غرب آسیا همراه شده و جنجالی ترین حمله صورت گرفته از سوی مقاومت اسلامی عراق علیه پایگاه نظامیان آمریکایی در مرز اردن و سوریه به کشته شدن حداقل 3 نظامی آمریکایی و زخمی شدن 40 نفر دیگر منجر شده است.

این حمله با اعلام حمایت از مردم غزه از سوی نیروهای عراقی علیه آمریکا به عنوان مهم ترین متحد اسراییل در جنگ غزه صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری نوشت: بایدن روز گذشته در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که تصمیم خود را درباره اینکه چگونه به کشته شدن 3 نظامی آمریکایی در مرز اردن و سوریه پاسخ دهد، گرفته اما مدعی شد ایالات متحده خواستار جنگ گسترده تر در منطقه نیست.

اکنون دولت بایدن با یک کیش بزرگ در صفحه شطرنج ایران مواجه شده و با توجه به ادعای کاخ سفید برای پاسخ به ایران، فقط 2 راه پ


برچسب ها: پرونده هسته ای ایران - گروه های مقاومت - پرونده هسته ای - هسته ای ایران - اسراییل - میان - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

دست بسته بایدن

دست بسته بایدن