مطالب مرتبط:
عکس| کنایه ستاره اردن به مهاجم اخراجی عراق
عکس| کنایه ستاره اردن به مهاجم اخراجی عراق
علت اخراج مهاجم عراق پس از شادی گل به اردن چه بود؟ + ویدیو
عکس | این حرکت مهاجم عراق، باعث اخراجش توسط علیرضا فغانی شد!
پخش آزمایشی؛ عراق اردن با گزارش عربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 20:202024-01-29ورزشي

کنایه ستاره اردن به مهاجم اخراجی عراق (+عکس)


ستاره تیم ملی اردن در صفحه شخصی خود تصویری از خوشحالی گل اول این تیم منتشر کرد و کنایه ای به مهاجم تیم ملی عراق زد! - ستاره تیم ملی اردن در صفحه شخصی خود تصویری از خوشحالی گل اول این تیم منتشر کرد و کنایه ای به مهاجم تیم ملی عراق زد! ستاره تیم ملی اردن کنایه جالبی به مهاجم عراق زد و برای آنها کری خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازورزش سه، ستاره تیم ملی اردن در صفحه شخصی خود تصویری از خوشحالی گل اول این تیم منتشر کرد و کنایه ای به مهاجم تیم ملی عراق زد! او در پست اینستاگرامی خود نوشت: ای برادر، منسف خوشمزه است.

بازیکنان اردن پس از گلزنی خوشحالی جالبی انجام دادند و به سبک کشور خود مشغول خوردن غذا شدند، ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پس از گلزنی حرکت بازیکنان این تیم را شبیه سازی کرد و به دلیل ارتباط کلامی مستقیم با هواداران اردن از زمین مسابقه اخراج شد.

منسف غذای ملی کشور اردن است و التعمری مهاجم تیم ملی اردن با اشاره به اینکه غذای آنها خوش مزه است، کنایه جالبی به ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق زد و خوشحالی اش از صعود اردن به مرحله یک چهارم را نشان داد.

التعمری هرچند در این مسابقه موفق به گلزنی نشد اما عملکرد خوبی در خط حمله تیم ملی اردن به نمایش گذاشته و در مسابقات قبلی این تیم ستاره اصلی آنها بوده و یکی از بازیکنان برتر جام تا این مرحله بوده است.


برچسب ها: مهاجم تیم ملی عراق - تیم ملی - تیم ملی عراق - تیم ملی اردن - اردن - مهاجم - خوشحالی
آخرین اخبار سرویس:

کنایه ستاره اردن به مهاجم اخراجی عراق (+عکس)

کنایه ستاره اردن به مهاجم اخراجی عراق (+عکس)