مطالب مرتبط:
پادکست | اهمیت و اعمال ماه شعبان
ماه عزیز خدا رو چطور سپری کنیم؟ / همه اعمال «شعبان»
مهمترین اعمال ماه شعبان | اعمال مشترک این ماه
همه اعمال «شعبان»
نظر مراجع تقلید در مورد پایان ماه رجب و آغاز ماه شعبان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 09:502024-02-12سياسي

صدقه و استغفار در ماه شعبان از افضل اعمال است


سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه صدقه و استغفار در ماه شعبان از افضل اعمال است و عذاب و غضب الهی را خاموش می کند، بیان کرد: - ایسنا/قم سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه صدقه و استغفار در ماه شعبان از افضل اعمال است و عذاب و غضب الهی را خاموش می کند، بیان کرد: آموزه های قرآنی بر این نکته تأکید دارند که همه انسان ها باید صدقه دهند و کسی که داراست و وسعت رزق دارد بیشتر و کسی که تهیدست و رزقش تنگ است، به هر اندازه که توان دارد ولو به اندازه نصف خرما، باید صدقه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد، استاد حوزه علمیه در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت که شب گذشته، 22 بهمن ماه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، ذکر صلوات را دعای مستجاب و دروازه ورود به اجابت دیگر دعاها دانست و اظهار کرد: خداوند متعال وقتی دعای صلوات را اجابت می کند، دعاهای همراه با آن را نیز اجابت می کند؛ بنابراین ذکر صلوات رمز اجابت دعاست.

وی ماه مبارک شعبان را ماه رحمت و رضوان الهی توصیف کرد و ادامه داد: به این ماه، شعبان می گویند، چراکه شعبه های خیر، برکت و رحمت الهی در این ماه سرازیر می شوند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: استغفار و زدودن سیاهی کدورت و کینه از زنگار دل، از مهم ترین اعمال ماه های رجب، شعبان و رمضان است؛ د


برچسب ها: ماه شعبان - حرم مطهر - استغفار - صدقه - حجت الاسلام والمسلمین - شعبان - استاد حوزه علمیه
آخرین اخبار سرویس:

صدقه و استغفار در ماه شعبان از افضل اعمال است

صدقه و استغفار در ماه شعبان از افضل اعمال است