مطالب مرتبط:
عکس| رونمایی از پوستر جدید AFC با حضور طارمی
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر (فیلم)
AFC از پوستر جدیدش با حضور طارمی رونمایی کرد+عکس
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر + فیلم
خوشگذرانی لاکچری علی دایی / شهریار دست بردار نیست / دایی از عشق جدیدش رونمایی کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 16:252024-01-26فرهنگي

رونمایی از پوستر «علی مسیو»


با نزدیک شدن به آیین رونمایی مستند «علی مسیو» به کارگردانی مسعود میر که قرار است هشتم بهمن ماه در سالن شماره 2 سینما چارسو برگزار شود، پوستر این اثر رونمایی شد.

- با نزدیک شدن به آیین رونمایی مستند علی مسیو به کارگردانی مسعود میر که قرار است هشتم بهمن ماه در سالن شماره 2 سینما چارسو برگزار شود، پوستر این اثر رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند علی مسیو هشتم بهمن ماه در سالن شماره 2 چهارسو رونمایی می شود، مستندی به کارگردانی مسعود میر که روایت زندگی و زمانه مجاهدان مرکز غیبی تبریز به رهبری علی مُسیو را به تصویر کشیده، افرادی که مقاومت و وطن پرستی را معنایی دیگر بخشیدند.

مستند علی مسیو محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و پویانمایی از جمله فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران در شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت بود، گروه هنر و تجربه مراسم رونمایی و نمایش ویژه این مستند را برگزار می کند و قرار است بعد از آیین رونمایی و نمایش علی مسیو و همچنین نشست نقد و بررسی، این مستند در پلتفرم اختصاصی نمایش مستند (هاشور) در دسترس قرار بگیرد.

اکران ویژه این مستند تاریخی، هشتم بهمن ماه، راس ساعت 18 در سالن شماره دو چارسو است و بعد از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی آن با حضور مسعود میر، کارگردان اثر و علیرضا محمودی، فیلمنامه نویس و منتقد س


برچسب ها: رونمایی - مستند - کارگردانی - سینما - بهمن ماه - مرکز گسترش سینمای مستند - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر «علی مسیو»

رونمایی از پوستر «علی مسیو»