مطالب مرتبط:
انتقاد شدید جهانگیری از ردصلاحیت حسن روحانی:چگونه کسی که سال ها رییس شورای عالی امنیت ملی بوده و رأی 24 میلیونی از مردم گرفته ردصلاحیت می شود؟
تأکید دبیران شورای امنیت ملی ایران و روسیه بر توسعه مناسبات دوجانبه
چگونه کسی که 24 میلیون رای گرفته و سا ل ها رییس شورای امنیت ملی و عضو مجلس و خبرگان رهبری بوده ردصلاحیت می شود؟
تأکید دبیران شورای امنیت ملی ایران و روسیه بر توسعه مناسبات دوجانبه
مشاور امنیت ملی عراق خواستار حمایت از کمیته مذاکره کننده با امریکا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 13:202024-01-26سياسي

حضور مردم در صحنه امنیت ملی را بالا می برد


اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت باقی خواهد ماند، این که شما می بینید دشمنان وقیح و گردن کلفت در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: طبق فرمایش امامین انقلاب و دلسوزان دینی و سیاسی نظام و آموزه های دینی، مردم در جامعه اصل و ستون سیاسی جامعه هستند و لذا باید دولتمردان و همه خوبان در خدمت مردم ولایت مدار باشند.

وی با بیان اینکه مردم ما باید بدانند که حضور آنها در عرصه های مختلف، تعیین کننده امنیت ملی است، افزود:  اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت باقی خواهد ماند، این که شما می بینید دشمنان وقیح و گردن کلفت در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می کنند، به خاطر حضور مردم است.

خطیب جمعه ساوه با تاکید بر اینکه دشمن از حضور مردم در صحنه به معنی واقعی کلمه می ترسد تصریح کرد: پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی تاکنون کشور ما را در همه عرصه ها به پیش برده است و باعث ترس دشمنان برای شیطنت در این آب و خاک شده است.

وی انتخابات را برهان قاطع مردم سالاری دانست و بیان کرد: مشارکت مردم در صحنه و در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، مجرای اع


برچسب ها: مردم - جمهوری اسلامی - حجت الاسلام جعفر رحیمی - به گزارش خبرگزاری فارس - حضور - امنیت - گردن کلفت
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در صحنه امنیت ملی را بالا می برد

حضور مردم در صحنه امنیت ملی را بالا می برد