مطالب مرتبط:
دیدار سرزده معاون اول رییس جمهور با آرتین + فیلم
دانشگاه تلاقی دهنده فرهنگ، دانش، فناوری و جامعه با هدف تعالی بشر است
نشست رییس جمهور سوریه با مقامات عالیرتبه امنیتی و تدوین نقشه راه جدید
پیگیری معاون اول رییس جمهور از آخرین وضعیت آتش سوزی در بیمارستان گاندی
معاون اول رییس جمهور پیگیر آخرین وضعیت آتش سوزی در بیمارستان گاندی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 15:152024-01-26سياسي

مشاور رییس جمهور: قدرشناسی نشان دهنده رشد جامعه است


در آیینی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مسجد جامع بافق از زحمات حجت الاسلام «سید جواد سلیمانی» امام جمعه پیشین شهرستان تجلیل شد.

- ایسنا/یزد در آیینی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مسجد جامع بافق از زحمات حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه پیشین شهرستان تجلیل شد.

حجت الاسلام سید رضا تقوی مشاور رییس جمهور در امور ائمه جمعه و روحانیت و عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم گفت: این جلسه بر محور تجلیل و تکریم از یک روحانی و عالم خدمتگزار شکل گرفته و بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به خشوع و خضوع این علما در پیشگاه خدا و بندگان او، بیان کرد: حجت الاسلام سلیمانی یک انسان باتقواست که سال های سال مردم را از فراز جایگاه نماز جمعه به تقوا دعوت کرده است.

حجت الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: حجت السلام سلیمانی از چهره های علمی، فرهنگی و مذهبی است که خدمات فراوانی در این مدت انجام داده است.

مشاور رییس جمهور در امور ائمه جمعه و روحانیت گفت: این عالم فرهیخته در وحدت مردم، بصیرت افزایی، روشن گری و تبیین حقایق دینی و انقلاب نقش موثری داشته است.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام سلیمانی همیشه به عنوان یک فرد انقلابی، ولایی، باتقوا و مومن شناخته شده که همه این ها باعث این اتفاق و ا


برچسب ها: حجت الاسلام - مشاور رییس جمهور - سلیمانی - شورای سیاستگذاری ائمه جمعه - حجت الاسلام سید رضا تقوی - جمعه - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رییس جمهور: قدرشناسی نشان دهنده رشد جامعه است

مشاور رییس جمهور: قدرشناسی نشان دهنده رشد جامعه است