مطالب مرتبط:
آمریکا 18 ماهواره نظامی به فضا می فرستد!
آمریکا 18 ماهواره نظامی به فضا می فرستد!
آمریکا مرگ 2 نظامی خود در نزدیکی دریای سرخ را تأیید کرد
آمریکا مرگ دو نظامی خود را تایید کرد
کشته شدن 2 نظامی آمریکا در نزدیکی دریای سرخ/ حملات شدید ترامپ و نیکی هیلی به یکدیگر/ موشک باران پایگاه های آمریکا در شرق سوریه/ کناره گیری نامزد جمهوری خواه به نفع ترامپ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 15:552024-01-22بين الملل

آمریکا 18 ماهواره نظامی به فضا می فرستد


ماهواره های جدید آمریکا رد هر موشکی در هر نقطه از زمین را می زنند! - ماهواره های جدید آمریکا رد هر موشکی در هر نقطه از زمین را می زنند! شرکت خصوصی آمریکایی Sierra Space قراردادی از آژانس توسعه فضایی پنتاگون، SDA، برای توسعه، ساخت و نگهداری 18 ماهواره پیش اخطار به ارزش 740 میلیون دلار دریافت کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، وظایف این ماهواره ها شامل شناسایی و ردیابی موشک هایی است که از هر نقطه از کره زمین پرتاب می شوند که شامل موشک های هایپرسونیک نیز می شود.

  این ماهواره ها با استفاده از حسگرهای فروسرخ و طیف نگار و از طریق حرارت ناشی از موتور موشک، دمای بدنه و حتی رد حرارتی ترجکتوری موشک شلیک شده می توانند مسیر و سرعت و برد آن را تعیین کنند.

  ماهواره های جدید آمریکا رد هر موشکی در هر نقطه از زمین را می زنند!   این اولین بار در تاریخ ایالات متحده است که یک شرکت تجاری غیر دولتی قراردادی را برای ایجاد بخشی از سیستم بازدارنده هسته ای و دفاع موشکی استراتژیک دریافت می کند.


برچسب ها: ماهواره - آمریکا - موشک - نقطه - قراردادی - زمین - آژانس توسعه فضایی
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 18 ماهواره نظامی به فضا می فرستد

آمریکا 18 ماهواره نظامی به فضا می فرستد