مطالب مرتبط:
افزایش 58 درصدی میزان تولید گندله در 6 ماهه امسال
پیش بینی افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
چرا مستمری بهمن ماه بهزیستی واریز نشد! /خبر های خوش در خصوص افزایش 40 درصدی مستمری ها
تولید بیش از 27 میلیون تن فولاد خام؛ افزایش 5.2 درصدی
خبر مهم برای مددجویان کمیته و بهزیستی/ چرا مستمری بهمن ماه بهزیستی واریز نشد! /خبر های خوش در خصوص افزایش 40 درصدی مستمری ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 20:352024-02-10اقتصادي

افزایش 42 درصدی وصول مالیات در مازندران طی 10 ماهه امسال


مدیر کل امور مالیاتی مازندران اعلام کرد: در10 ماهه امسال 67 هزار میلیارد ریال مالیات از مودیان در مازندران اخذ شده است که این میزان وصولی نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش یافته؛ - ایسنا/مازندران مدیر کل امور مالیاتی مازندران اعلام کرد: در10 ماهه امسال 67 هزار میلیارد ریال مالیات از مودیان در مازندران اخذ شده است که این میزان وصولی نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش یافته؛ موفقیت در این زمینه ناشی از شناسایی مودیان جدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن اسلامی ورکی امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده بود گفت: در اجرای عدالت مالیاتی، مرکز مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی در کشور تشکیل شده و طی دو سال اخیر بالغ بر 100 هزار مودی جدید شناسایی شده است.

اسلامی با بیان اینکه 10 هزار و 300 میلیارد تومان درآمد در مازندران مصوب شده است، یادآور شد: از این میزان 9 هزار و 800 میلیارد تومان مربوط به درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده استان است.

وی با اشاره به اینکه سیستم مالیاتی به سمت هوشمند شدن در پیش است، افزود: در گذشته مبانی تشخیص مالیاتی چندان روشن نبود و مورد اعتراض مودیان بوده است و اکنون با توجه به داده و اطلاعات فراوان مالیات ها به سمت شفافیت و عدالت رفته است.


برچسب ها: مازندران - مالیات - مالیاتی - امور مالیاتی - میلیارد - اسلامی - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 42 درصدی وصول مالیات در مازندران طی 10 ماهه امسال

افزایش 42 درصدی وصول مالیات در مازندران طی 10 ماهه امسال