مطالب مرتبط:
ارز واردات کالاهای اساسی باید از محل صادرات صنعتی تامین شود
عرضه کالاهای اساسی در بیش از 40 نقطه آذربایجان شرقی با اولویت مناطق محروم
بازی فکری؛ اگه الماس باهوشایی مشکلات اساسی خونه مجردی داداشا رو پیدا کن!
کمبودی در عرضه کالاهای اساسی شب عید و ماه رمضان نداریم
یکهزار و 432 تن کالای اساسی در آذربایجان شرقی توزیع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 20:302024-01-31اقتصادي

شیوه فعلی تامین غذای اساسی بسیار پرهزینه است


مدیرکل دفتر بازارهای مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی شیوه فعلی تامین غذای اساسی را بسیار پرهزینه دانست و گفت: خرید محصولات بدون واسطه تجاری و در فصل کاهش قیمت ها، - مدیرکل دفتر بازارهای مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی شیوه فعلی تامین غذای اساسی را بسیار پرهزینه دانست و گفت: خرید محصولات بدون واسطه تجاری و در فصل کاهش قیمت ها، حذف واسطه های مالی شبکه تراستی، استفاده از سازِکارهای مالی بین بانکی همچون اعتبار اسنادی و جلوگیری از دموراژ کالاها با تخصیص به موقع ارز، متوقف بر رفع تحریم نیست و انطباق نقشه ارزی و تجاری بخشی از این مشکلات را برطرف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست انطباق نقشه ارزی و تجاری کشور؛ ضرورت و الزامات با حضور جمعی از کارشناسان، متولیان و فعالان این حوزه با میزبانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

این نشست، هشتمین نشست تخصصی از دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی است که در بازه آبان تا اسفندماه سال جاری با موضوع حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

در هشتمین نشست از این همایش اهمیت انتخاب هوشمندانه مبادی واردات، به ویژه در کالاهای اساسی، باهدف انطباق نقشه تجاری و ارزی کشور و تاثیر این مهم بر بهبود حکمرانی ارزی و بی اثر کردن تحریم ها، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها: وزارت امور اقتصادی و دارایی - امور اقتصادی و دارایی - بازارهای مالی - امور اقتصادی - اقتصاد - کاهش قیمت - وزارت جهاد کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

شیوه فعلی تامین غذای اساسی بسیار پرهزینه است

شیوه فعلی تامین غذای اساسی بسیار پرهزینه است