مطالب مرتبط:
مهران رجبی: هنرمندی که می گوید از باشرف های جامعه است نمی تواند در مقابل اتفاق تروریستی کرمان سکوت کند/ آمریکا و اسراییل از تکه تکه شدن مردم ایران خوشحال می شوند
واکنش وزارت خارجه به حمله اسراییل به سوریه و شهادت 4 تن از مستشاران نظامی سپاه: بی تردید خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت/ ایران حق خود را در پاسخ متقابل به تروریسم سازمان یافته رژیم صهیونیستی محفوظ می داند
برانکو: عربستان تنها تیم شایسته قهرمانی است!
این هنرپیشه مشهور دروازه بان پرسپولیس بوده است! | ببینید
برانکو: عربستان تنها تیم شایسته قهرمانی است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 01:152024-01-20بين الملل

وقت اقدام متقابل «بزن و سکوت کن» در مقابل اسراییل فرارسیده است!


اساساً اگر قرار نباشد، وضعیت منطقه به این نقطه برسد، باید هر کشوری که از سوی اسراییل هدف قرار گرفت، پیغام واضحی به طرف مقابل بدهد که صهیونیست ها درک کنند صبر استراتژیک از سر ضعف نیست.

- بین الملل تابناک: رژیم صهیونیستی با تاکتیکی خاص در قبال طرف هایی که توان پاسخگویی نظام موثر را دارند، سیاست هدف قرار دادن و سکوت کردن را در پیش گرفته است؛ سیاستی که با توجه به افزایش بی سابقه سطح گستاخی صهیونیست ها، می بایست در دستور دیگر کشورهایی قرار گیرد که شهروندان آنها هدف حملات رژیم اسراییل قرار می گیرند.

   رژیم اشغالگر اسراییل در قبال طرف هایی که ظرفیت نظامی و امنیتی اقدام متقابل، مسئولیت ترورها و حملات نظامی و امنیتی اش را برعهده نگرفته است.

به باور صهیونیست ها این اقدام در مواردی اساساً مانع کشف نقش آنها می شود و در مواردی که نقش آنها نیز آشکار است، باعث می شود تا هزینه حیثیتی چنین حملاتی برای کشوری که ضربه خورده، کاهش یابد و بدین ترتیب دست به اقدام متقابل نزند.

  سیاست بزن و سکوت کن هر روز ابعاد وسیع تری می یابد؛ به خصوص پس از طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی با به دست گرفتن کامل افسار جریان اصلی رسانه ای در غرب، هرگونه حمله تروریستی را برای خود مشروع جلوه می دهد و در چارچوب مقابله به مثل توصیف می کند.


برچسب ها: صهیونیست - صهیونیست ها - اسراییل - اقدام متقابل - قرار - اقدام - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

وقت اقدام متقابل «بزن و سکوت کن» در مقابل اسراییل فرارسیده است!

وقت اقدام متقابل «بزن و سکوت کن» در مقابل اسراییل فرارسیده است!