مطالب مرتبط:
آغاز تولید آرد غنی شده با ویتامین دی در کشور
دو راهکار برای جبران کمبود ویتامین D ایرانی ها/ غنی سازی نان
آغاز عرضه آرد و نان کامل در کشور
آغاز عرضه آرد و نان کامل در کشور
دو راهکار برای جبران کمبود ویتامین D ایرانی ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 10:402024-02-09سياسي

آغاز تولید آرد غنی شده با ویتامین دی در کشور برای جبران کمبود ریزمغزی ها در مردم


به دنبال مصوبه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و دستور ریاست جمهوری مبنی بر تولید نان سالم و کامل به عنوان قوت غالب مردم ، طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو ، - به دنبال مصوبه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و دستور ریاست جمهوری مبنی بر تولید نان سالم و کامل به عنوان قوت غالب مردم ، طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو ، تولید آرد غنی شده با ویتامین دی در کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحیدر محمدی در حاشیه حضور در کارخانه آرد تابان، گفت: عوامل مختلفی برای ارتقای ارزش غذایی و سلامت تغذیه مردم وجود دارد که یکی از آن ها غنی سازی مواد غذایی با ویتامین های ضروری مورد نیاز جامعه جهت رفع کمبود این مواد در بدن است.

وی افزود: تحقیقات زیادی برای احصای شاخص های ضروری تغذیه ای انجام شده و یکی از مواردی که مطالعات طی سال های اخیر نشان داده کمبود ویتامین دی، آهن و اسید فولیک در مردم بوده است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه برای جبران کمبود ریزمغزی ها با همکاری صنایع آردسازی، تولید آرد کامل آغاز شده است، گفت: این آرد برای تولید و پخت نان کامل به نانوایی ها عرضه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کمبود ویتامین D یکی از مشکلات سلامت جامعه است که پس از بررسی مسیرهای مختلف برای جبران آن، دو راهکار مطرح شد


برچسب ها: رییس سازمان غذا و دارو - کمیسیون اصل 90 مجلس - مجلس شورای اسلامی - سازمان غذا و دارو - کمیسیون اصل 90 - شورای اسلامی - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تولید آرد غنی شده با ویتامین دی در کشور برای جبران کمبود ریزمغزی ها در مردم

آغاز تولید آرد غنی شده با ویتامین دی در کشور برای جبران کمبود ریزمغزی ها در مردم