مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 09:402024-02-09سياسي

از باورهایمان فاصله رفتیم


رییس مجلس شورای اسلامی در جشن عید مبعث و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم بومهن با اشاره به موضوع اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: فارغ از اینکه به چه کسی رأی می دهید در انتخابات مشارکت داشته باشید.

- قالیباف در جشن عید مبعث و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم بومهن: از باورهایمان فاصله رفتیم رییس مجلس شورای اسلامی در جشن عید مبعث و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم بومهن با اشاره به موضوع اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: فارغ از اینکه به چه کسی رأی می دهید در انتخابات مشارکت داشته باشید.

مشارکت برای کشور امنیت، قدرت و ثبات می آورد و مشارکت امروز همانند مجاهدت در خاکریزهای دفاع مقدس، موجب اعتبار و افزایش قدرت بازدارندگی کشور می شود که یک وظیفه ملی و دینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پنجشنبه شب در مراسم عید مبعث و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع اهل بیت(ع) شهر بومهن ضمن گرامیداشت عید مبعث و دهه فجر، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به برکت امام و شهدا تحول عظیمی در این مقطع و دوران معاصر ایجاد کرد.

قالیباف با اشاره به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، افزود: این انقلاب در راستای همین بعثت و مسیر ارزش های الهی است که تا جهان، جهان است این افتخار برای یکایک ما ثبت شده است که انقلاب اسل


برچسب ها: پیروزی انقلاب اسلامی - رییس مجلس شورای اسلامی - انقلاب اسلامی - مجلس شورای اسلامی - اسلامی - مشارکت - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

از باورهایمان فاصله رفتیم

از باورهایمان فاصله رفتیم