مطالب مرتبط:
انسداد مرزهایمان ظلم به کشورهای همسایه نیست
انسداد مرزهایمان ظلم به کشورهای همسایه نیست
فرمانده ارتش: جمهوری اسلامی قصد تجاوز به کشورهای همسایه را ندارد
انسداد مرزهای کشور به روایت فرمانده ارشد ارتش/ قصد تجاوز نداریم
بستن مرزهای ما ظلم به کشورهای همسایه نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 12:052024-02-16سياسي

قصد تجاوز به کشورهای همسایه نداریم/ در مرزهایمان انسداد ایجاد می کنیم


جمهوری اسلامی ایران به حسن همجواری همیشه احترام گذاشته و می گذارد و هیچ زمانی قصد تهدید، تعدی، تجاوز به کشورهای همسایه نداشته و ندارد.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران به حسن همجواری همیشه احترام گذاشته و می گذارد و هیچ زمانی قصد تهدید، تعدی، تجاوز به کشورهای همسایه نداشته و ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه نخستین آیین بزرگداشت خانواده های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: همه کسانی که در جغرافیای مرزی با ما همسایه هستند ما به حسن همجواری همیشه احترام گذاشته و می گذاریم و هیچ زمانی جمهوری اسلامی قصد تهدید، تعدی، تجاوز و تصرف یک وجب از خاک و سرزمین کشورهای همسایه نداشته و ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اصلاً در استراتژی و راهبرد جمهوری اسلامی تصرف و تجاوز به کشورهای همسایه نیست، گفت: اما تأمین امنیت پایدار رسالتی است که بر دوش نیروهای مسلح است و این امنیت پایدار زمانی با پهپاد یا با دوربین انجام می شود و زمانی هم با حضور فیزیکی و با انسداد مرزها صورت می گیرد، بنابراین دیگران نمی توانند برای ما تعیین تکلیف کنند که قرار است ما در مرزهایمان چه کاری انجام دهیم.


برچسب ها: کشورهای همسایه - جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - نیروی زمینی ارتش - همسایه - جمهوری - فرمانده نیروی زمینی ارتش
آخرین اخبار سرویس:

قصد تجاوز به کشورهای همسایه نداریم/ در مرزهایمان انسداد ایجاد می کنیم

قصد تجاوز به کشورهای همسایه نداریم/ در مرزهایمان انسداد ایجاد می کنیم