مطالب مرتبط:
حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات باعث پیشرفت و تشکیل مجلس قوی می شود/ مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند
حضور مردم در انتخابات تعیین کننده آینده کشور است
حضور مردم در انتخابات تعیین کننده آینده کشور است
مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات موجب ناامیدی دشمنان انقلاب می شوند
حضور مردم در انتخابات برای نظام امنیت ساز است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 12:522024-02-11سياسي

انتخابات میدان نمایش بصیرت و ولایت مداری مردم است


رییس کل دادگستری مازندران انتخابات پیش رو را میدان نمایش بصیرت و ولایت مداری مردم عنوان کرد و گفت: انتخابات، نماد دموکراسی، اقتدار نظام و مشارکت و استمرار مردم در انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در ساری، اقتدار، عزت و رهایی از سلطه را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، نمایش اتحاد، اقتدار ملی، انسجام اسلامی و همچنین حفظ وحدت میان مردم و مسؤولان است.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است که از دستاوردهای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی، حراست و پاسداری کنیم.

اکبری خاطرنشان کرد: بزرگی و شکوه کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به لطف خداوند متعال، این انقلاب هر روز قدرتمند تر و تاثیرگذارتر از گذشته، بر قله های افتخار و شکوه خواهد درخشید.

رییس کل دادگستری مازندران، در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، انتخابات را میدان نمایش بصیرت و ولایت مداری مردم عنوان کرد و با دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در این رویداد مهم، تصریح کرد: انتخابات، نماد دموکراسی،


برچسب ها: رییس کل دادگستری مازندران - دادگستری مازندران - رییس کل دادگستری - انقلاب اسلامی - انتخابات - اسلامی - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات میدان نمایش بصیرت و ولایت مداری مردم است

انتخابات میدان نمایش بصیرت و ولایت مداری مردم است