مطالب مرتبط:
حمایت قاطع ایران از بیانیه نشست سران اتحادیه آفریقا درمورد توقف جنایت علیه ملت فلسطین
ایران از بیانیه سران اتحادیه آفریقا استقبال کرد
استقبال حماس از بیانیه نشست سران اتحادیه آفریقا
بیانیه پایانی نشست اتحادیه آفریقا و محکومیت تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی
استقبال حماس از بیانیه سران آفریقا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 00:152024-02-18بين الملل

استقبال تهران از بیانیه اتحادیه آفریقا در حمایت از فلسطین


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از بیانیه اتحادیه آفریقا در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم صهیونسیتی استقبال کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از بیانیه اتحادیه آفریقا در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم صهیونسیتی استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در یک موضعگیری رسانه ای، ضمن استقبال از بیانیه سی و هفتمین نشست سران اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا درخصوص توقف جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران حمایت قاطع خود را از مفاد این بیانیه که نشان دهنده پایبندی اتحادیه، رهبران و ملت های آفریقا به آرمان های ارزشمند حق طلبانه و بشردوستانه درخصوص فلسطین است، اعلام می دارد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران اطمینان دارد که تداوم این مواضع اصولی و انسانی و تأکید بر آن، در کنار مواضع حق طلبانه و انسان دوستانه بسیاری از کشورها و ملت های جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، عرصه را بر جنگ طلبان و جنایتکاران صهیونیست و حامیان آن تنگ تر کرده و زمینه ساز توقف جنگ علیه غزه و کرانه غربی و موجب کاهش آلام مردم فلسطین خواهد شد.

براساس این گزارش، اتحادیه آفریقا در بیانیه پایانی سی وهفتمین نشست سران خود تجاوزهای مداوم و وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - اتحادیه آفریقا - جمهوری اسلامی - سخنگوی وزارت امور خارجه - حمایت از مردم فلسطین - اتحادیه - آفریقا
آخرین اخبار سرویس:

استقبال تهران از بیانیه اتحادیه آفریقا در حمایت از فلسطین

استقبال تهران از بیانیه اتحادیه آفریقا در حمایت از فلسطین