مطالب مرتبط:
جدیدترین قیمت طلا امروز 8 بهمن 1402
بازدهی بورس در سال 1402 چطور بود؟
رشد دو برابری تولید دانش بنیان ها در سال 1402
عاقبت تورم سال 1402
آگهی مرحله نهم مزایده املاک مازاد بانک دی در سال 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 12:202024-01-28اقتصادي

جدیدترین مدل فرهای توکار در سال 1402 بهتر بشناسیم


فرهای توکار آشپزخانه در سال های اخیر نقشی پررنگ در خانه های ما بازی کرده و جایگاه خود را به عنوان یک کالای اصلی تثبیت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مریک وان، خرید فرتوکار باعث می شود تا علاوه بر طبخ غذاهای خلاقانه و متنوع تر، از مدیریت کردن هزینه برای غذای بیرون، طبخ سالم و خانگی و همچنین ایجاد جلوه و نمای زیباتر در آشپزخانه بهره مند گردید.

فرهای موجود در بازار در دو نوع رومیزی (آون توستر) و توکار وجود داشته که در مدل های توکار شما با یک فر تمام عیار و کامل روبرو خواهید بود.

* مزایای فرتوکار _ بهره مندی از فضای بزرگتر مخزن و استفاده از حجم بیشتر طبخ _ مجهز بودن به برنامه پخت اتوماتیک پخت برای طبخ تنوع بیشتر غذاها _ بهره مندی از دو نوع کارکرد پخت برق و گاز از طریق المنت و شعله پخش کن _ توانایی پخت کامل تر و مغزپز کردن غذاها در داخل فر _ امنیت بیشتر در زمان استفاده و کارکردن کالا برندهای معتبر بازار برای فر توکار آشپزخانه به شرح زیر است: 1_ فراخوان 2_ فر توکار استیل البرز 3_ فر توکار کن 4_ فر توکار بیمکث 5_ فر توکار میلان 6_ فر توکار داتیس 7_ فر توکار آلتون 8_ فر توکار مسترپلاس 9_ فر توکار درسا 10_ فرتوکار اسنوا جدیدترین فرهای بازار در سال 1402 فرهای سری PRO اخوان اخوان که به بی رقیب ترین و اولین تولیدکننده تمام داخلی فر توکار در ایران ش


برچسب ها: بهره مند - آشپزخانه - فرهای - استفاده - کارکرد - خانه - بهره
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین مدل فرهای توکار در سال 1402 بهتر بشناسیم

جدیدترین مدل فرهای توکار در سال 1402 بهتر بشناسیم