مطالب مرتبط:
تجهیزات جدید در ناوگان آتش نشانی/افتتاح اولین ایستگاه مخصوص آتش نشانان زن در پایتخت
بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی 135 در منطقه 16
مرگ یک کارگر مرغداری در حادثه آتش سوزی
نخستین مرکز آتش نشانی شرق نوشهر به بهره برداری رسید
نماینده ایران در سازمان ملل: گروههای مقاومت مستقل هستند/ ایران هرگز به دنبال کشاندن اختلافاتش با آمریکا به خاک عراق نبوده/ تنها راه حل درگیری در منطقه، آتش بس و توقف نسل کشی اسراییل در غزه و پایان حضور نظامی آمریکا در عراق و سوریه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 15:552024-02-06حوادث

اعلام میانگین زمان حضور آتش نشانان در محل حادثه/آتش نشانی باید هوشمند شود


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت که میانگین زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه 4 دقیقه و 20 ثانیه است.

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت که میانگین زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه 4 دقیقه و 20 ثانیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت الله محمدی در مراسم افتتاحیه ایستگاه جدید آتش نشانی در محله شوش که عصر امروز با حضور شهردار تهران برگزار شد، با درود به روح شهدای آتش نشان گفت: شهر تهران با جغرافیای وسیع و جمعیت زیاد، نیازمند ایمنی هوشمند است و با توجه به اینکه رفتار حریق و حوادث تغییر کرده و به سرعت پخش می شود؛ باید اقدامات ما سریعا انجام شده و تجهیزات به روزتر شود.

وی افزود: در گذشته گسترش حریق بسیار زمان بر بود، اما درحال حاضر در عرض کمتر از 10 دقیقه آتش گسترده می شود و انگار که ساعت هاست که محل در آتش سوخته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: در این شرایط استاندارد زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه بین چهار تا شش دقیقه است.

میانگین زمان رسیدن آتش نشانی تهران نیز چهار دقیقه و 20 ثانیه است که باید همینطور باشد وگرنه کار از کار می گذرد.

وی با بیان اینکه پیشگیری و آموزش شهروندی مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: ما در این زمینه تنها هستیم و سایر سازمان


برچسب ها: آتش نشان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - آتش نشانی - نشان - سازمان آتش نشانی - آتش نشانان
آخرین اخبار سرویس:

اعلام میانگین زمان حضور آتش نشانان در محل حادثه/آتش نشانی باید هوشمند شود

اعلام میانگین زمان حضور آتش نشانان در محل حادثه/آتش نشانی باید هوشمند شود