مطالب مرتبط:
عکس/ رونالدو جوررجینا را در تولدش تنها گذاشت!
حسن تهی در جشن تولدش حسابی خودش را تحویل گرفت+ تصاویر
خاطره های «خزاعی» از دوره های مختلف فجر / «من آن محمد خزاعی نیستم!»
خاطره متفاوت جواد خیابانی از مهرداد میناوند
ببینید | خاطره محمد نصرتی از برانکو ایوانکوویچ و بازی مقابل عمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 16:102024-01-29فرهنگي

خاطره گویی علیرضاخمسه در سالروز تولدش


علیرضا خمسه از همکاری کوتاه مدتش در «سلطان و شبان» گفت و در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد که «اگر عشق نباشد، هیچ فردی در جهان هستی و همچنین هنر سینما ماندگار نمی شود زیرا سینما بر اساس عشق به وجود آمده است و همه افراد فعال در این حرفه، - علیرضا خمسه از همکاری کوتاه مدتش در سلطان و شبان گفت و در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد که اگر عشق نباشد، هیچ فردی در جهان هستی و همچنین هنر سینما ماندگار نمی شود زیرا سینما بر اساس عشق به وجود آمده است و همه افراد فعال در این حرفه، عاشقانه وارد این عرصه شده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،علیرضا خمسه با بیان اینکه 9 بهمن سال 1331 به دنیا آمده است، گفت: چه سال هایی که آمد و گذشت و چه خاطرات خوشی که برای من و مخاطبان سینما در طول سال ها باقی ماند.

از سال 1360 تاکنون که چهل و دو سال می گذرد، در سینما حضور دارم و با فیلم مرگ یزدگرد ساخته بهرام بیضایی کارم را آغاز کردم.

این بازیگر در گفتگوی تاریخ شفاهی با موزه سینما مطرح کرد: در سال 1367 در باغ فردوس فعلی به عنوان مدرس بازیگری به آموزش هنرجویان سینمایی مشغول بودم و افراد بسیاری در این مکان تحت تعلیم قرار گرفتند.

خدا علی معلم را رحمت کند، زمانی که تدریس می کردم، او هم در کلاس ها حضور داشت و مشخص نمی شد کدام یک از ما استاد و کدام یک شاگرد هستیم و همیشه سر این موضوع


برچسب ها: علیرضا خمسه - سینما - علیرضا - جهان هستی - خمسه - ماندگار - همکاری
آخرین اخبار سرویس:

خاطره گویی علیرضاخمسه در سالروز تولدش

خاطره گویی علیرضاخمسه در سالروز تولدش