مطالب مرتبط:
باید از حاشیه نشینی اطراف شیراز جلوگیری شود
احداث 4 شهرک برای نهضت ملی مسکن در شیراز
4 شهرک برای نهضت ملی مسکن در شیراز احداث می شود
4 شهرک برای نهضت ملی مسکن در شیراز احداث می شود
جشن مردمی میلاد امام حسین(ع) در شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 12:152024-02-13سياسي

موانع ایجاد موزه فرش در شیراز برطرف شود


رییس کمیسیون فرش و صنایع دستی اتاق بازرگانی فارس گفت: فرش فارس به عنوان شاخصه فرش عشایری ایران شناخته می شود بنابراین با توجه به اینکه شهر شیراز پایتخت فرهنگی است، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرش و صنایع دستی اتاق بازرگانی فارس گفت: فرش فارس به عنوان شاخصه فرش عشایری ایران شناخته می شود بنابراین با توجه به اینکه شهر شیراز پایتخت فرهنگی است، موانع ایجاد موزه شهر در این شهر باید برطرف و این موزه ایجاد شود.

حمیدرضا ذوالانواری امروز، 24 بهمن در جلسه کمیسیون فرش و صنایع دستی اتاق بازرگانی فارس که با حضور اعضای بخش خصوصی و نمایندگان بخش دولتی برگزار شد، بیان کرد: بحث ایجاد موزه فرش در شیراز از سال ها پیش مطرح و در برخی از بخش ها اقداماتی نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: ایجاد موزه تخصصی فرش و نمایش آثار فاخر هنرمندان استان در این حوزه می تواند منجر به جذب گردشگر تخصصی فرش شود و توانمندی و پتانسیل های استان نیز در معرض نمایش قرار گیرد.

عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس در خصوص روند اهدایی حدود هزار و 400 قطعه فرش و مجسمه های استاد پرویز تناولی از بزرگان حوزه فرش و هنر شهر شیراز در سال 1398 افزود: در این زمینه تفاهم نامه ای مابین شهرداری شیراز و استاد تناولی منعقد شده که بنا شده بود موزه ای جهت ارایه آثار فراهم شود اما تاکنون در این زمی


برچسب ها: اتاق بازرگانی فارس - اتاق بازرگانی - صنایع دستی - بازرگانی - فارس - رییس کمیسیون - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

موانع ایجاد موزه فرش در شیراز برطرف شود

موانع ایجاد موزه فرش در شیراز برطرف شود