مطالب مرتبط:
برف و کولاک در راه مازندران/ امدادگران آماده باش شدند
کولاک برف شدید در راه است؛ 29 استان آماده باشند
آماده باش در 23 استان/ کولاک برف در راه است
سامانه بارشی پر قدرت در راه کشور| برف و باران کشور را در بر می گیرد
هشدار و آماده باش هلال احمر برای وقوع برف و کولاک در این 23 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 18:202024-02-14اجتماعي

برف و کولاک در راه مازندران


هواشناسی مازندران در این اخطاریه به شهروندان توصیه کرد که در طی این مدت علاوه بر خودداری از صعود به ارتفاعات و انجام سایر اقدامات پیشگیرانه، - در هنگام تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی نیز به همراه داشته باشند و جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

هواشناسی با اشاره به ورود و فعالیت سامانه سرد بارشی در چند روز آینده، نسبت به وقوع سیلاب محلی، کولاک برف و یخبندان در مناطق مختلف مازندران هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هواشناسی روز چهارشنبه با صدور هشدار سطح نارنجی، زمان فعالیت این سامانه را از آخرین روز هفته جاری جمعه تا اواخر وقت روز یکشنبه هفته آینده اعلام و پیش بینی کرد که شرایط جوی مازندران در طی این مدت با بارش متناوب باران، کاهش محسوس دما، وزش باد به نسبت شدید و در ارتفاعات و محورهای کوهستانی مه آلود با بارش برف و کولاک همراه خواهد بود.

  هواشناسی منطقه اثر فعالیت این سامانه را در سطح استان اعلام و پیش بینی کرد با توجه به کاهش محسوس دما، از شامگاه شنبه، در مناطق میان بند تا ارتفاع 400 متر نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

  آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای، بالا آمدن آب رودخانه ها، اختلال در تردد و لغزندگی در ارتفاعات و محورهای کوهستانی به علت کاهش دید، بارش وکولاک برف و یخبندان و افزایش مصرف حامل های انرژی به دلیل کاهش


برچسب ها: هواشناسی - مازندران - برف و کولاک - فعالیت - سامانه - هواشناسی مازندران - کوهستانی
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک در راه مازندران

برف و کولاک در راه مازندران