مطالب مرتبط:
رییسی در دانشگاه جامع امام حسین (ع): حرکت دانشگاه ها پیشران تحول کشور است
نمی توان به دنبال تحول بود اما با تحجر نسبتی جز مقابله داشت/ عده ای با دوقطبی سازی انرژی، توان و ظرفیت کشور را هدر می دهند
طرح تحول دانشگاه پیام نور توسط اساتید دانشگاه تدوین شود
گلستان رتبه سوم شاخص توسعه گلخانه های کشور/ حرکت برای تسخیر بازارهای جهانی
افراد شایسته دارای قدرت تحول به مردم معرفی کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 12:152024-01-23سياسي

رییسی: حرکت دانشگاه ها پیشران تحول کشور است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز (سه شنبه 3 بهمن ماه) در همایش دانشگاه تراز انقلاب اسلامی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، - رییس جمهور گفت: ماموریت دولت در تحول مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ماموریت سنگینی است و دولت موظف است این ماموریت را برای ایجاد تحول دنبال کند.

البته باید توجه داشت که حرکت دانشگاه ها پیشران تحول کشور است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز (سه شنبه 3 بهمن ماه) در همایش دانشگاه تراز انقلاب اسلامی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین علی (ع)، گفت: توصیه و تاکید بنده این است که رؤسای دانشگاه ها از دستاورد های دانشگاه جامع امام حسین (ع) بازدید داشته باشند که دیدن این بخش ها برای دانشگاه ها و کشور بسیار مفید خواهد بود.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال نو در حرم مطهر رضوی علیه السلام ضرورت تحول را تاکید کردند که باید در کشور تحول رخ دهد.

رییس جمهور اظهار کرد: ماموریت دولت در این تحول ماموریت سنگینی است و دولت موظف است این ماموریت را برای ایجاد تحول دنبال کند.


برچسب ها: دانشگاه - دانشگاه جامع امام حسین - دانشگاه تراز انقلاب اسلامی - دانشگاه ها - انقلاب اسلامی - دانشگاه جامع - سید ابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: حرکت دانشگاه ها پیشران تحول کشور است

رییسی: حرکت دانشگاه ها پیشران تحول کشور است