مطالب مرتبط:
احیای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بازگشت اتاق بازرگانی به ریل قانون
71 پروژه خدماتی در بخش مرکزی رشت افتتاح شد
نویسنده فیلم «بی بدن»: اگر فیلم در بخش مسابقه بود تمام بازیگران امشب حضور پیدا می کردند
افتتاح 71 پروژه خدماتی در بخش مرکزی شهرستان رشت
15 طرح در بخش جنگل رُشتخوار خراسان رضوی افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 08:502024-02-05سياسي

قوی ترین بخش سلامت در منطقه را در اختیار داریم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در حرم مطهر امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب در حوزه سلامت را تشریح کرد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در حرم مطهر امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب در حوزه سلامت را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در حرم مطهر امام راحل، ضمن نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی میثاق بست و در مسیر تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی با بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید عهد کرد.

وزیر بهداشت در مراسم تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان گفت: امروز 270 هزار دانشجو در حوزه های مرتبط با پزشکی در کشور تحصیل می کنند.

دکتر عین اللهی اظهار داشت: شعار انقلاب ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده و همین استقلال محور همه تحول ها قرار گرفت.

بسیاری از کشورها که ادعای تمدن و رشد دارند استقلال سیاسی و استقلال ندارند و نمی توانند تصمیم گیری کنند، بلکه حتی برای کوچک ترین کاری که می خواهند انجام دهند می بایست از مستکبرین اجازه


برچسب ها: انقلاب اسلامی - دستاوردهای انقلاب - انقلاب - درمان و آموزش پزشکی - دستاوردهای انقلاب اسلامی - بنیانگذار انقلاب اسلامی - وزیر بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

قوی ترین بخش سلامت در منطقه را در اختیار داریم

قوی ترین بخش سلامت در منطقه را در اختیار داریم