مطالب مرتبط:
افزایش 78 درصدیِ شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی
در غیاب نفت و گاز در دهه های آینده تنها محصولات دانش بنیان است که می تواند کشور را نجات دهد
مجوز مجلس به شهرداری ها برای انتشار 12 هزار میلیارد اوراق مشارکت با اولویت به کارگیری محصولات دانش بنیان برای توسعه حمل و نقل عمومی و زیرساخت های شهری
نشست کنسرسیوم های فناور و دانش بنیان برای صنعتی سازی طرح نهضت ملی مسکن
طرح دانش بنیان نرم افزار هلپ دسک و تیکتینگ هلپیکال برنده هشتمین قسمت مسابقه شکوفا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 09:502024-01-24اقتصادي

دانش بنیان ها عازم نمایشگاه پاکستان می شوند


با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت و تجارت به پاکستان اعزام می شوند.

- با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت و تجارت به پاکستان اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه بین المللی صنعت و تجارت پاکستان (ITIF 2024) در حوزه های تجهیزات برق، تجهیزات ابزار و یراق، تجهیزات نفت و گاز، تجهیزات پتروشیمی، تجهیزات معدن، ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات ساختمان و راه سازی، پمپ و شیرآلات صنعتی برگزار می شود.

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت و تجارت پاکستان (ITIF 2024) از 17 تا 19 اسفند ماه 1402 با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در کراچی برپا می شود.

شرکت های دانش بنیان علاقه مند به حضور در این نمایشگاه تا روز سه شنبه 10 بهمن ماه 1402 فرصت دارند درخواست خود را از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانیghazal.

inif.

ir ثبت کنند.

یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور این شرکت ها در نمایشگاه های دائمی خارجی و نیز حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.


برچسب ها: صندوق نوآوری و شکوفایی - نمایشگاه بین المللی - شرکت های دانش بنیان - نمایشگاه - شرکت های دانش - دانش بنیان - صندوق نوآوری
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها عازم نمایشگاه پاکستان می شوند

دانش بنیان ها عازم نمایشگاه پاکستان می شوند