مطالب مرتبط:
برگزیدگان جشنواره ملی سرود یزد معرفی شدند
اکران فیلم های جشنواره فجر در 3 سینمای لرستان
گروه موزیک «رزم نوازان نزاجا» در جشنواره موسیقی فجر
درخشش جهادگران خراسان جنوبی در پنجمین جشنواره ملی جهادگران
راه یابی 270 تلاوت به مرحله سوم جشنواره تلاوت های تقلیدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 18:252024-02-07فرهنگي

رقابت 7 گروه سرود در مرحله استانی جشنواره سرود ملی آفرینش لرستان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: بیش از 50 گروه سرود در دو بخش آزاد و کانون های فرهنگی هنری در جشنواره سرود ملی آفرینش شرکت کردند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: بیش از 50 گروه سرود در دو بخش آزاد و کانون های فرهنگی هنری در جشنواره سرود ملی آفرینش شرکت کردند.

رضا داوری امروز، 18 بهمن ماه در آیین اختتامیه مرحله استانی دومین جشنواره سرود ملی آفرینش با عنوان نغمه های روشن فردا ، اظهار کرد: جشنواره ملی سرود آفرینش برای اولین بار در سال 1398 ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که به دلیل شیوع کرونا با وقفه مواجه شد و با تغییراتی دومین دوره این جشنواره در دو بخش آزاد و کانون ها برگزار شد.

وی با اشاره به انتخاب منتخبان در سطح استان ها و حضور آنان در بخش ملی این جشنواره بیان کرد: بیش از 50 گروه سرود در دو بخش آزاد و کانون های فرهنگی هنری در جشنواره شرود ملی آفرینش شرکت کردند که بعد از پایش و داوری اولیه، هفت گروه منتخب را امروز در مرحله نهایی استانی داشتیم.

رضایی افزود: از مجموع هفت گروه منتخب که امروز اجرا داشتند دو گروه برتر به مرحله کشوری اعزام می شوند و برنامه های جنبی نیز برای این دوره از جشنواره در نظر گرفته شده که از جمله آن ها می توان به


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - جشنواره - کانون پرورش فکری - مدیرکل کانون پرورش فکری - کانون های فرهنگی هنری - سرود
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 7 گروه سرود در مرحله استانی جشنواره سرود ملی آفرینش لرستان

رقابت 7 گروه سرود در مرحله استانی جشنواره سرود ملی آفرینش لرستان