مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 06:402024-01-15اقتصادي

صدور مجوز صنعتی در کردستان در کمتر از 40 دقیقه


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در حال حاضر مجوزهای صنعتی در استان در کمتر از 40 دقیقه صادر می شود و این نشان از تسهیل در امر سرمایه گذاری استان است.

- بختیار خلیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: خواستار سرمایه گذاری نهادهای توسعه ای شستا، ایمیدرو، کمیکو و تاسیکو در شهرستان های تابعه استان متناسب با ظرفیت های آنها شده ایم که خوشبختانه شستا اخیرا در سقز برای طرح توسعه طلای کردستان ورود کرده است.

وی افزود: همچنین از ایمیدرو درخواست ورود به بحث سرمایه گذاری در استان را داشتیم و با توجه به طرح تحول 3 جانبه در استان و اجرای پرواز ژئوفیزیک دیواندره و طرح مطالعه شناختی، انتظار می رود ایمیدرو در محدوده های امیدبخش ورود کند و معادن تازه کشف شده در قالب مزایده به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: نهضتی که در مجموعه صمت برای امر سرمایه گذاری راه افتاده بسیار خوب است و خوشبختانه بحث مجوز سرمایه گذاری لوازم خانگی در شهرستان سنندج با اشتغال زایی 500 نفر صادر شده است.

خلیقی ادامه داد: در قالب برنامه دوشنبه های تولید در کردستان، مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان از نزدیک مشاهده می شود و با تشکیل جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در همان شهرستان، مباحث و مشکلات وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز صنعتی در کردستان در کمتر از 40 دقیقه

صدور مجوز صنعتی در کردستان در کمتر از 40 دقیقه