مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:202024-01-13پزشكي

جمع آوری بیش از 700 کیلو مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در اقلید


در بازدیدهایی که از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در روستاهای شهرستان اقلید انجام شد، بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد جمع آوری شد.

- ایسنا/فارس در بازدیدهایی که از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در روستاهای شهرستان اقلید انجام شد، بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد جمع آوری شد.

رییس مرکز بهداشت و درمان اقلید امروز، 23 دی ماه با اعلام این خبر گفت: عمده مواد جمع آوری شده شامل بیسکوییت، مواد غذایی کنسرو شده، سوسیس، کالباس، چیپس، لبنیات فاسد، روغن، خیارشور، انواع نوشیدنی ها و رب گوجه فرنگی بود.

اکبر نوربخش با اشاره به اهمیت نقش کارشناسان بهداشت محیط در حفظ و ارتقا سطح سلامت مردم افزود: از آنجا که حفظ سلامت افراد از وظایف ذاتی این گروه است، بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت، در بازدیدهای مستمر از مراکز عرضه مواد غذایی در روستاها، ضمن شناسایی مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوزهای لازم از وزارت بهداشت اقدام به توقیف و معدوم سازی این کالاها می کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان باید در هنگام خرید به تاریخ مصرف کالا و همچنین تاریخ تولید محصول توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 700 کیلو مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در اقلید

جمع آوری بیش از 700 کیلو مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در اقلید