مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:072024-01-07سياسي

کاهش تلفات یوزپلنگ آسیایی در تصادفات جاده ای با حمایتهای قضایی


عالی ترین مقام قضایی استان سمنان گفت: اقدامات انجام شده در مهمترین و زایاترین زیستگاه یوزپلنگ آسیایی منجر به کاهش مخاطره تلف شدن این گربه سان مهم شده است.

- ایسنا/سمنان عالی ترین مقام قضایی استان سمنان گفت: اقدامات انجام شده در مهمترین و زایاترین زیستگاه یوزپلنگ آسیایی منجر به کاهش مخاطره تلف شدن این گربه سان مهم شده است.

محمد جعفر عبدالهی 17 دی ماه با اشاره به بازدید میدانی گذشته خود از زیستگاه این گونه حیات وحش در حوزه قضایی میامی، ضمن دعوت از سازمان های مسئول برای حل مشکلات ناشی تلف شدن حیات وحش در تصادفات جاده ای در شرق استان، بر برگزاری جلسات راهبردی و صدور مصوباتی بر صیانت از یوز آسیایی تاکید کرد.

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به دستور خود در خصوص برخورد قانونی با مقصرین حوادث منجر به تلف شدن یوزهای آسیایی در منطقه میامی در تیرماه امسال اظهار کرد: به دنبال صدور این دستور، اقداماتی از سوی دستگاه های مسوول اجرایی شد که این اقدامات به کاهش تلفات حیات وحش کمک کرده است.

وی گفت: با اقدامات قضایی انجام شده، پاسگاه محیط بانی در محل کاروان سرای میاندشت دایر شده و همچنین تابلوهای هشدار در محور تردد یوز آسیایی، نصب شد و در ادامه طرح جامع حفاظت از گونه های نادر وحشی نیز تهیه و برای تصویب به شورای عالی محیط زیست ارسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تلفات یوزپلنگ آسیایی در تصادفات جاده ای با حمایتهای قضایی

کاهش تلفات یوزپلنگ آسیایی در تصادفات جاده ای با حمایتهای قضایی