مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:402024-01-15سياسي

تذکر نمایند شاهین شهر به وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد


نماینده شاهین شهر به 2 وزیر اقتصاد و دارایی و جهاد کشاورزی در خصوص مشکلاتی در اجرای طرح هوشمندسازی نان تذکر کتبی داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی ، در مورد لزوم اقدام به رفع مشکلاتی که در اجرای طرح هوشمند سازی نان برای واحد های نانوایی به وجود آمده، به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم به محمد علی نیکبخت وزیرجهاد کشاورزی و سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی تذکر کتبی داد.

وی بیان کرد: مشکلاتی در اجرای طرح هوشمندسازی نان برای مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار به وجود آمده که در جهت رفع مشکلات درحوزه نان و نانوایی در این شهرستان ها، پیشنهاداتی نیز ارسال گردیده است.

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی برای پیشگیری از تعطیلی این بخش از صنعت و جلوگیری از ایجاد خلل در خدمت رسانی به مردم گفت: ضروریست نسبت به ایجاد راهکار مناسب برای برطرف کردن موانع و اصلاح مشکلات مطروحه اقدام لازم صورت پذیرد.

دولت در یک سال گذشته با اجرای طرح هوشمندسازی آرد و نان و تجهیز نانوایی ها به کارتخوان سه هدف را پیگیری کرد، مورد اول کاهش عرضه خارج از شبکه آرد و نان و شکسته شدن برخی نرخ های غیرواقعی بود، هدف دوم ترمیم اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نمایند شاهین شهر به وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد

تذکر نمایند شاهین شهر به وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد