مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 09:552024-01-05سياسي

آغاز به کار مرکز پاسخگویی 111 و سامانه ارتباط مردمی با رییس جمهور در زنجان


مرکز پاسخگویی برخط 111 و سامانه ارتباط مردمی با رییس جمهور دیروز (پنج شنبه 14 دی ماه) با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان، به منظور تسهیل در ارتباط مردم با دولت همزمان با دور دوم سفر استانی آغاز به کار کرد.

- ایسنا/زنجان مرکز پاسخگویی برخط 111 و سامانه ارتباط مردمی با رییس جمهور دیروز (پنج شنبه 14 دی ماه) با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان، به منظور تسهیل در ارتباط مردم با دولت همزمان با دور دوم سفر استانی آغاز به کار کرد.

این سامانه از امروز، جمعه 15 دی برای مردم استان زنجان این امکان را فراهم می آورد تا در هر نقطه از این استان در تماس با سامانه 111، درخواست ها، پیشنهادها و دیدگاه های خود را ثبت و در نهایت نیز نتیجه را پیگیری کنند.

در این سامانه که در راستای تسهیل در ارتباط مستقیم مردم با دولت و با هدف دریافت درخواست ها و پیشنهادهای مردمی راه اندازی شده است، حدود 800 کارشناس اپراتور از ساعت هفت صبح تا 21 آماده پاسخ گویی به تماس های مردم استان زنجان هستند.

هم استانی ها می توانند از روز چهارشنبه 14 تا شنبه 16 دی ماه درخواست های خود را از طریق شماره گیری 111 با مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در میان بگذارند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز پاسخگویی 111 و سامانه ارتباط مردمی با رییس جمهور در زنجان

آغاز به کار مرکز پاسخگویی 111 و سامانه ارتباط مردمی با رییس جمهور در زنجان