مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:052024-01-16اقتصادي

نماینده مجلس: قیمت ها افزایش یافت اما سرعت اینترنت بهتر نشد


سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از کُندی سرعت اینترنت در روزهای اخیر، گفت: زمانیکه قیمت اینترنت افزایش پیدا کرد، من چند نکته مطرح کردم که کسی پاسخگوی این نکات نبود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قیمت ها افزایش یافت اما نه تنها سرعت اینترنت بهتر نشد، گفت: در بسیاری از مواقع مصرف کننده مشغول دانلود فایلی 5 دقیقه ای است اما زمانیکه بخشی از فایل دانلود شده، دانلود متوقف می شود و مصرف کننده ناچار است که مجدد این فایل را دانلود کند، آیا هزینه ای که بابت دانلود بخشی از فایل صرف شده، منظور می شود؟ این حجم از بسته های اینترنتی کاسته خواهد شد و به نوعی خلاف معامله بوده و کم فروشی است.

لطف اله سیاه کلی در گفت وگو با خانه ملت با انتقاد از کُندی سرعت اینترنت در روزهای اخیر، گفت: زمانیکه قیمت اینترنت افزایش پیدا کرد، من چند نکته مطرح کردم که کسی پاسخگوی این نکات نبود، بنده این روزها را پیش بینی می کردم زیرا از شرایط اپراتورها اطلاع دارم و می دانستم افزایش قیمت اینترنت منجر به ارائه خدمات بهتر به مردم نمی شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش قیمت اینترنت باید برای ارائه خدمات بیشتر باشد که یکی از این خدمات سرعت اینترنت است؛ به این معناکه باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: قیمت ها افزایش یافت اما سرعت اینترنت بهتر نشد

نماینده مجلس: قیمت ها افزایش یافت اما سرعت اینترنت بهتر نشد