مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:052024-01-02سياسي

دلخوش: وضعیت لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین تکلیف شود


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، توجه به حقوق و دریافتی کارکنان دولت و رفع مشکلات آن ها تاکید کرد.

- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، توجه به حقوق و دریافتی کارکنان دولت و رفع مشکلات آن ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: لازم است دولت به وضعیت کشارزان توجه کند که امروز از نظر تامین آب به خصوص در مناطق محروم با مشکلاتی مواجه شده اند.

وی با اشاره به اهمیت محصول برنج در استان های شمالی و برخی دیگر از استان های کشور گفت: قرار بود براساس تذکر معاون اول رییس جمهور برنج وارد نشود اما در 5 ماه گذشته بیش از 700 میلیون دلار برنج وارد کشور شده است.

دلخوش با انتقاد از توجه نکردن به تذکرات مطرح شده درباره گوجه و محصولات دامی گفت: بسیاری از محصولات کشاورزی رها شده به طوری که محصولات کشاورزان در انبارها مانده و در حال فاسد شدن است و دولت هیچ برنامه ای برای آن ندارد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور فرزین رییس بانک مرکزی گفت: طبق گزارشات ارائه شده در جلسه غیرعلنی، 7 مدل ارز وجود دارد حال اینکه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: وضعیت لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین تکلیف شود

دلخوش: وضعیت لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین تکلیف شود